Borja Verea construirá unha rede de carrís peonís e ciclistas con case 50 km para unha mobilidade de futuro
A planificación apoiaríase no proxecto do eixo de mobilidade ciclista e peonil entre Milladoiro-Intermodal-San Caetano pola que apostou Verea hai un ano
Redacción
O candidato á Alcaldía de Santiago, Borja Verea propón para os vindeiros catros anos a creación dunha rede de carrís peonís e ciclistas que permita interconectar os principais centros tractores do termo municipal, ofrecendo unha alternativa de futuro para a mobilidade.
A planificación apoiaríase no proxecto do eixo de mobilidade ciclista e peonil entre Milladoiro-Intermodal-San Caetano pola que apostou Verea hai un ano, xa en marcha e que suma preto de 10 km, cun orzamento duns 10 millóns de euros e un prazo de execución que oscila entre os 15 e 18 meses.
Para Verea, esta senda entre Milladoiro e Santiago, que foi consensuada e axustada para incluír varias alegacións, entre elas as relativas á zona da Colexiata de Sar, do Banquete de Conxo e da zona da Rocha, “constituirá a columna vertebral da rede peonil e ciclista da cidade, arredor na que se irán enxertando varios itinerarios para conformar una rede continua e interconectada , cunha concepción global que supere as actuacións municipais illadas e inconexas dos últimos anos”. “Lograrías así unha rede extensa e funcional que conectará os puntos estratéxicos da cidade de norte a sur e de leste a oeste, constituíndo un sistema viario alternativo, seguro e saudable para o futuro”.
50 km para interconectar puntos estratéxicos
A proposta contempla a interconexión dos dous campus universitarios, do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago (CHUS), dos polígonos industrias da zona norte, das futura senda entre A Sionlla-Oroso polo vello trazado ferroviario, a senda a Figueiras e, a través das actuacións da Xunta de Galicia, co Milladoiro e Bertamirán. No seu conxunto serán arredor de 50 km concibidos para unha comunicación alternativa e eficaz a pé ou en bicicleta.
Para o candidato popular, o compromiso coa mobilidade alternativa precisa dunha clara vontade das administracións, para actuar de forma coordinada e decidida, polo que non se entenden posturas como a “vacilación partidaria” que mostra Sánchez Bugallo, que hai apenas unha semana cuestionou a función de conectividade do eixo Milladoiro-San Caetano e mostrou en público a súa desconfianza dun proxecto ao que lle augura “pouco éxito”. Unhas manifestacións que sorprenden, sobre todo, por realizarse en sede municipal e despois de dar conta do acordo en Xunta de Goberno para cesión dos terreos necesarios para esta actuación. “Cuestionar a conectividade deste itinerario continuo de 10 km, cando se promoveron carrís illados como o das Fontiñas ou o monumento ao carril bici da Costa de San Marcos, non ten moito sentido. O que hai que facer é xuntar esforzos e, de forma complementaria, actuar para rendibilizar e sacarlle o maior partido aos investimentos públicos”.
- SantiagoJavier D’Ors, un profesor que ha dejado huella
- SantiagoDobrete nas olimpíadas de Física e Química dun alumno de Santiago
- SantiagoAbsuelven al acusado de estafar a su socio en un gimnasio del Ensanche
- SantiagoLa curiosa esquela de esta compostelana: "La que has 'liao'. Menos dramones y más bombones
- SantiagoLa ruta entre pasarelas y cascadas más bonita de Galicia, a treinta minutos de Santiago
- SantiagoRoban en una joyería de Santiago tras romper el cristal con una tapa de alcantarilla: "Los autores están identificados
- SantiagoUn coro gigante en Santiago para cantar 'Grándola Vila Morena
- SantiagoEl festival favorito de la alcaldesa de Santiago
{ TRIBUNA LIBRE }