Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 28 septiembre 2021
01:00
h

Críticas a la instalación de cámaras en el casco histórico

Santiago. El concejal de Compostela Aberta Jorge Duarte criticó al Gobierno municipal por la instalación de las 43 cámaras del proyecto Smartiago “sen que esa cuestión fora avaliada pola Comisión Asesora da Cidade Histórica, o órgano que debe velar polo cumprimento do Plan Especial e que si avalía a colocación doutros elementos que se entende que poden causar impacto nun conxunto que é Patrimonio Mundial da Humanidade”. El edil calificó de “incomprensible” que el Concello sea mucho más exigente con los vecinos y los comerciantes de lo que lo es con sus proyectos.

Por este motivo, Compostela Aberta llevará un ruego al pleno del próximo jueves para que la Comisión Asesora de Patrimonio Histórico elabore un informe previo sobre cada una de las 43 cámaras que se van a instalar en la zona histórica. “Un procedemento que é de obrigado cumprimento e que se lles esixe ás persoas particulares cando se trata de domicilios ou negocios particulares”, en palabras de Duarte.

El concejal considera “dificilmente explicable que a instalación da fibra óptica se atrasara durante anos para procurar solucións respectuosas co Plan Especial da Cidade Histórica, e que agora a instalación de 43 cámaras non sexa sometida a ningún informe”. Duarte se refirió, en concreto, al artículo 53 del Plan Especial, que regula las instalaciones eléctricas, telefónicas y demás instalaciones por cable.

En esta línea, el concejal fue muy crítico con el bando de Alcaldía firmado el pasado día 16 por el alcalde, en el que simplemente “informaba da instalación das cámaras intelixentes en 38 puntos puntos da cidade histórica, e mesmo pedía a colaboración dos particulares para a colocación deses dispositivos, os mesmos particulares que habitualmente se atopan on trámites moi fagarrosos para levar a cabo calquera actuación nas súas propiedades”. Ya en el mes de febrero, tras la presentación de Smartiago, CA cuestionó su viabilidad al poder chocar con algunos derechos.

27 jul 2021 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito