El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Santiago | santiago@elcorreogallego.es  |   RSS - Santiago RSS

Festivales y teatro en la oferta cultural de mayo

ANA IGLESIAS SANTIAGO   | 04.05.2010 
A- A+

Un programa cultural "intenso e con actividades destacadas de maxia, teatro, música e cine". Así definió ayer la agenda de mayo la concejala de Cultura, Socorro García, en la presentación de las actividades, acompañada por el director gerente del Auditorio, Paulo Rodríguez, quienes coincidieron en destacar "o concerto de Benjamin Biolay, a presencia do Centro Dramático Nacional con Platonov e unha nova edición do Curtocircuíto, desta vez do 23 ao 30 de maio" como "pratos fortes do programa cultural de maio".

Así, entre los festivales previstos para este mes se encuentra la cuarta edición de Compostela Máxica, "con máis de 40 actuacións, que se estenden polos espazos municipais, os centros socioculturais, as rúas, pubs, hospitais e colexios", explicó, "e que continuarán ata o sábado 8".

El otro festival que llega este mes a la ciudad es Curtocircuíto, que se celebrará este año por primera vez en mayo para "pasar a ser un festival de primavera e non de outono, como foi nas seis tempadas anteriores", evitando así que "a oferta de festivais de cine estea concentrada nos meses de outono, xa que tamén nesta estación é cando se celebran Cineuropa, Amal ou Cinecidade".

 

En cuanto apartado musical, destaca la actuación del francés Benjamin Biolay, que estará el día 9 en el Auditorio de Galicia, como penúltima cita de esta temporada de Sons da Diversidade, en la que presentará su premiado último disco, La Superbe. Considerado "o nome de referencia na renovación da chanson", Biolay traerá a la capital gallega "unha ópera urbana que fala de política, amores novos e amores perdidos".

El apartado musical se completa con varios conciertos de abono de la Real Filharmonía, que incluye citas con el maestro Michal Nesterowicz, el pianista Javier Perianes, y la mezzosoprano Marisa Martins, mientras que la Banda Municipal de Música, por su parte, ofrecerá sus habituales conciertos dominicales en el Principal, además de uno especial para conmemorar el Día das Letras Galegas.

También en artes escénicas habrá una programación muy especial, con la actuación estelar del Centro Dramático Galego, que traerá el Platonov de Chejov los días 21 y 22 de mayo. "Será unha oportunidade para ver no Auditorio de Galicia teatro de gran formato", según Paulo Rodríguez, que destacó "o nivel do reparto e a axilidade da montaxe a pesar de durar dúas horas", destacando "o ritmo trepidante" y la "complexidade da obra, que fai que requira case unha semana de montaxe".

Otra de las citas teatrales a tener en cuenta será la de la compañía Yesses, formada por mukeres presas en la cárcel de Yeserías, que el 31 de mayo pondrá en escena en el Principalel montaje Europaz, bajo la dirección de Elena Cánov.

También figuran en la agenda cultura otras actuaciones a tener en cuenta como la de Javier Krahe en el Club Dado Dadá, el garage rock de The Stems, en la Nasa o Miguel Costas en ARTeria Noroeste, sin olvidar el divertido monólogo de Quequé, Uno y trino, en la sala Nasa, en próximo día 19, o la actuación de Los Pecos en Capitol.

Por otra parte, la concejala Socorro García, también quiso hacer hincapié en la programación especial de la red de centros socioculturales con cuentacuentos, talleres, recitales poéticos, teatro y música "para todas as idades".

aiglesias@elcorreogallego.es

Vídeo

  • A concelleira Socorro García presenta a programación cultural de maio. Como novidade, este mes celebraráse Curtocircuito, o festival de curtametraxes que ata agora se celebraba no outono. Tamén teremos no Auditorio ao Centro Dramático Nacional. Correo TV