El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Santiago | santiago@elcorreogallego.es  |   RSS - Santiago RSS

Galicia Calidade conquista a chefs de talla internacional

La Cidade da Cultura acogió la primera edición del encuentro 'Cociña+Conciencia', que contó con la presencia de Joan Roca

Román Rodríguez, izda., Pepe Solla, Núñez Feijóo, Joan Roca y Nava Castro - FOTO: ECG
Román Rodríguez, izda., Pepe Solla, Núñez Feijóo, Joan Roca y Nava Castro - FOTO: ECG

ANDRÉS BERNÁRDEZ  | 04.07.2019 
A- A+

La Cidade da Cultura acogió ayer a medio centenar de cocineros de todo el mundo que participaron en la primera edición del encuentro Cociña+Conciencia, que organiza la Xunta en colaboración con el festival Portamérica, que se celebrará este fin de semana en Caldas de Reis. El acto, al que acudieron chefs del más alto nivel que suman hasta 40 estellas Michelin y que contó con nombres tan influyentes como el de Joan Roca, propietario de El Celler de Can Roca, nombrado en varias ocasiones como el mejor restaurante del mundo.

El objetivo que persigue Cociña+Conciencia es organizar un congreso de cocineros "desde una óptica distinta" no tan centrada en la pura cocina, sino también en las "realidades" que rodean el mundo gastronómico, afirmó el chef gallego Pepe Solla, encargado de ejercer como comisario de este evento.

Por su parte, el presidente de la Xunta, que asistió al encuentro, animó a seguir "apostando pola calidade dos produtos galegos" y destacó que "a nosa gastronomía é a segunda razón pola que os turistas visitan Galicia". "Galicia Calidade non é so unha marca, senón que é a nosa tarxeta de presentación", señaló Núñez Feijóo, quien añadió que "a Xunta continuará comprometida coa gastronomía co obxectivo de que siga a ser un dos eixes estratéxicos de noso modelo turístico, como se reflicte nas máis de 300 festas enogastronómicas coas que conta a autonomía".

A lo largo de su intervención, el responsable de la Administración autonómica aseguró que "a celebración deste encontro internacional, no que participan máis de 50 chefs de recoñecido prestixio e procedentes de todo o mundo, permitirá a Galicia situarse como punto de encontro e reflexión sobre o devir da gastronomía galega, española e internacional". "Non en van", indicó, "a comunidade conta con 11 restaurantes con Estrela Michelin; con máis de 20 Bib Gourmand; con 35 Soles Repsol e con 61 distincións Q de Calidade que recibiron os servizos de restauración o pasado ano".

Feijóo, además, recordó la celebración del próximo Xacobeo 2021 e invitó a los participantes en el acto a recorrer la geografía gallega. "Atoparán calidade e inspiración nunha gastronomía que mestura a cociña tradicional coa de vangarda", incidió el presidente de la Xunta.

PARTICIPANTES

Referentes. Entre los profesionales que acudieron al congreso se encuentran muchos referentes de la gastronomía internacional, como Ángel LeOriol Castroón (Aponiente, Puerto de Santa María), Edgar Núñez (Sud 777, México), Diego Guerrero (DStage, Madrid), Aizpea Oihaneder (Xarma, San Sebastián), Oriol Castro (Disfrutar, Barcelona) o Christian Bravo (Bravo Restobar, Perú).