El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Santiago | santiago@elcorreogallego.es  |   RSS - Santiago RSS

El grupo popular pide que se arregle la Alameda "tras 4 años de abandono"

El PP considera imprescindible que se retome el plan director // También exigen que se lleven a cabo mejoras en la rúa do Pombal

Los populares piden mejoras para el emblemático jardín - FOTO: Antonio Hernández
Los populares piden mejoras para el emblemático jardín - FOTO: Antonio Hernández

C. NOYA SANTIAGO   | 24.08.2019 
A- A+

La Alameda de Santiago ya no es lo que era. El que fuera el jardín por excelencia de la capital gallega atraviesa horas bajas, después de años de abandono por parte del gobierno de CA.

Por esta razón el Grupo Municipal Popular le recordó ayer al ejecutivo de Sánchez Bugallo la necesidad de "non deixar pasar máis tempo sen poñer en valor a Alameda santiaguesa, que leva catro anos de abandono". Para los Populares, "é imprescindible que se retome a promesa de poñer en marcha o Plan Director, do que, ata o de agora, nada se sabe a pesar de que xa estaba comprometido nos orzamentos do ano 2017 do Consorcio, pero, lamentablemente, o anterior Executivo decidiu gastar eses cartos noutros asuntos", indicaron desde este grupo político. El PP considera prioritario que se arreglen diferentes elementos, "que se están deteriorando, cada vez máis, co paso do tempo, como son os forxados existentes; o estado de distintas especies vexetais; a herba dos xardíns; o mobiliario urbano, o muro cara a rúa do Pombal; e o firme de moitas zona deste espazo verde compostelá, o que está a supoñer un perigo para a xente maior que emprega este parque para os seus paseos diarios".

También se preguntan los Populares sobre la continuidad del proyecto de ampliación del Paseo Literario da Alameda, que está a la espera de contar con nuevos textos y nuevos autores de importante reconocimiento universal, que hayan reflejado en su obra una visión propia y original de Santiago. "A idea era facer que o patrimonio inmaterial que é a literatura se materializara neste espazo para que a veciñanza e as persoas que nos visitan sexan partícipes da importancia de Santiago na historia cultural europea", señalan desde el PP.

Asimismo, desde el grupo de Agustín Hernández le pregunta "ao Goberno de Sánchez Bugallo sobre a súa planificación en relación unha das promesas electorais socialistas, nas que aseguraban que solucionarían os problemas denunciados polos veciños na rúa do Pombal". De hecho, recuerdan que la necesidad de estos arreglos protagonizó "varias iniciativas do Partido Popular, xa que esta vía precisa unha urxente mellora, posto que se atopa tamén moi deteriorada, o que supón un importante prexuízo tanto para os peóns como para os vehículos que transitan por este área".

Recuerdan que "existe un claro malestar entre os veciños e donos de establecementos hostaleiros que xa veñen denunciando o deixamento do Concello dende hai tempo, posto que o anterior Goberno non acometeu ningunha actuación que supuxera unha mellora na zona.