El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Santiago | santiago@elcorreogallego.es  |   RSS - Santiago RSS

CARMEN MÉNDEZ, ACTRIZ

"A interacción co público nos monólogos é marabillosa"

Tras hacer sus pinitos en teatro y televisión, la actriz se dio a conocer en la serie 'Pazo de familia'

Retrato de la conocida actriz Carmen Méndez - FOTO: Miguel Zaragozá
Retrato de la conocida actriz Carmen Méndez - FOTO: Miguel Zaragozá

ANA IGLESIAS   | 23.01.2018 
A- A+

Lucense de nacimiento y afincada en Compostela desde hace un tiempo, Carmen Méndez confiesa que su amor por los escenarios y el mundo de la comunicación viene de largo. "Lembro que xa de cativa collía o xornal na casa e lía as novas coma si foxe unha presentadora do telexornal", cuenta riendo la actriz que da vida a Rita en la serie Pazo de familia. "E tamén me lembro imitando a actrices en secuencias de películas", añade, "coma por exemplo Dirty dancing, que me encantaba".

Con amplia formación musical en el Conservatorio de Lugo, Carmen toca varios instrumentos y formó parte de un rondalla junto a su hermano cuando era pequeña, mientras que el gusanillo de las artes escénicas tampoco le abandonó en los años de universidad, formando parte del Aula de Teatro. Ingeniera química por la Universidad Rey Juan Carlos de Madrid, Carmen explica que "traballei moitos anos nunha empresa ferroviaria en Madrid, no Departamento de calidade, medio ambente e prevención de riscos, pero sempre o compaxinei co teatro, porque era algo que me gustaba moitísimo. De feito, xa mentres estudiaba a carreira facía obras de teatro e tocaba o violín".

Cuenta que "estiven moito tempo traballando na empresa e estudiando esceas nos ratos libres, porque nunca tiven dúbidas sobre a miña vocación de actriz. O que pasa é que me faltaba dar o paso, tomar a decisión, porque cando estás a dúas cousas, non estás a nada, así que no momento en que coa crise a empresa entrou nun ERE, tiven craro que era o momento de cambiar".

Más información en El Correo Gallego (edición papel) y en Orbyt