El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Santiago | santiago@elcorreogallego.es  |   RSS - Santiago RSS

Xunta y Universidade ya preparan el mejor Xacobeo de la historia

Aportaciones al Plan Estratégico por parte de las tres instituciones académicas gallegas

Os conselleiros de Educación, Carmen Pomar, e de Cultura, Román Rodríguez, reuníronse onte cos tres reitores para involucrar ás universidades galegas na organización do Xacobeo’21, co reto de que sexa o mellor da historia
Os conselleiros de Educación, Carmen Pomar, e de Cultura, Román Rodríguez, reuníronse onte cos tres reitores para involucrar ás universidades galegas na organización do Xacobeo’21, co reto de que sexa o mellor da historia

GUSTAVO LÓPEZ   | 14.02.2019 
A- A+

Los conselleiros de Cultura, Román Rodríguez, y Educación, Carmen Pomar, se reunieron ayer con los rectores de las universidades gallegas, Antonio López, Julio Abalde y Manuel Joaquín Reigosa, para involucrar a las instituciones académicas en la organización del Xacobeo 2021, que pretende ser "el mejor de la historia", tal y como destacan desde la Xunta.

Este encuentro sirvió para plantear las líneas de colaboración con las universidades gallegas, con el objetivo de "sumar su participación en la organización del próximo Año Santo" y que, además, pueda "hacer sus aportaciones al Plan Estratégico del Xacobeo", que comenzará a redactarse en breve. Román Rodríguez explicó que la colaboración con las universidades permite profundizar en una línea de trabajo "de gran interés e impacto positivo", que ofrece la posibilidad de poner en marcha congresos universitarios de carácter internacional.

Por otra parte, la directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, y representantes del Igape participaron ayer en una jornada informativa sobre el Plan MAT de mejora de alojamientos turísticos, que "ten como obxectivo incentivar a creación de novos establecementos, mellorar os xa existentes e apoiar as iniciativas do sector turístico con instrumentos financeiros". Durante el acto, que tuvo lugar en la Cidade da Cultura, Castro destacó "a vontade da Xunta por fortalecer ao sector turístico con medidas como o Plan MAT, no que están implicados ata cinco departamentos do Goberno autonómico". "Seguimos dando pasos para que Galicia avance como destino competitivo e de calidade", explicó.

El plan, que reordena y amplía las líneas de subvenciones que se llevaban a cabo en este campo, cuenta con una batería de órdenes de ayudas, de las que ayer se presentaron las dos primeras. En ellas, las Consellerías de Economía y Cultura destinan cuatro millones de euros "coa previsión de beneficiar a 550 establecementos galegos".

La Xunta de Galicia invierte "un millón nunha orde en concorrencia competitiva para actuacións de mellora das infraestruturas dos establecementos turísticos de aloxamento regrado da Comunidade". Además, el Reforma TUR 2019 contará "cun orzamento de 3 millóns de euros e unha mobilización estimada de máis de 24 millóns para axudar aos establecementos hoteleiros a reformar as súas instalacións e dar resposta así ás necesidades dos viaxeiros, en especial de cara ao vindeiro Xacobeo 2021".

EL DATO

Bases. "O custo dos produtos adquiridos ao abeiro do Reforma TUR 2019 deberá estar entre 10.000 e 100.000 euros por beneficiario, e as axudas públicas máximas poderán acadar os 25.000 euros", señalaron ayer desde la Consellería de Economía, Emprego e Industria.