Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 23 abril 2024
16:11
h

Raxoi estrena un ‘asistente a distancia’ para simplificar los trámites electrónicos

El objetivo es que nadie se pierda a la hora de realizar cualquier gestión a través de la web municipal // Ayudará especialmente a las personas mayores y del rural // Es la primera vez que se implanta en Galicia

Santiago ha presentado proyecto piloto que prestará asistencia a la ciudadanía que tenga realizar trámites en la sede electrónica del Concello. En esta primera fase estará disponible en el Centro Sociocultural del Ensanche, en el Registro Municipal de Galeras y en la sede de la Concellería de Medio Rural en el parque empresarial de Costa Vella (rúa da República Checa, 52, 1º-local 105. Esta iniciativa permitirá “a toda aquela persoa que o precise, poñerse en contacto cun empregado municipal que o guiará para levar a cabo calquera trámite que queira realizar na sede electrónica municipal. No futuro, o proxecto podería estenderse a outras áreas como as de turismo, protección civil, oficina tributaria, etc.”, indicaron desde Raxoi.

TEXAS, NIZA... Se trata de un proyecto que “xa foi implantado con éxito en diferentes zonas do mundo como para a Comisión de Saúde e Seguridade Social do Estado de Texas, para os servizos gobernamentais na cidade de Niza ou para os servizos municipais na cidade de Ashdod (Israel) e que é a primeira vez que se leva a cabo en Galicia”, destacan desde el gobierno local.

En este sentido, durante la presentación de este proyecto piloto de asistencia remota a la ciudadanía para facilitar el uso de la Administración Electrónica, que se llevó a cabo ayer en las dependencias de la Concellería de Medio Rural, el alcalde de Santiago explicó que con la puesta en marcha de este nuevo servicio “cúmprese o compromiso que adquirimos no pleno do Estado do Municipio”. “Somos moi conscientes de que os cambios na Administración Electrónica xeran dificultades nun segmento importante da poboación, especialmente na zona rural e para as persoas de maior idade”, afirmó Xosé Sánchez Bugallo, quien anunció que este proyecto, que se inicia con carácter experimental en tres puntos, “ampliarase a máis centros a partir do mes de setembro, tanto na cidade como no rural” y que “para finais de ano, prevese a posta en marcha dun servizo de asistencia 24 horas”.

Desarrollado por el Departamento municipal de Modernización da Administración Local que dirige la concelleira Marta Abal, el objetivo de este nuevo servicio “é achegarse á cidadanía con máis dificultades para acceder aos servizos en liña e loitar así contra a fenda dixital”. Durante el acto de presentación, el regidor de la capital gallega estuvo acompañado por el concelleiro de Medio Rural, José Manuel Pichel, y por Cruz Vázquez Veiga, presidenta de la Federación de Asociacións Veciñais do Rural de Santiago (Ferusa), que probó el funcionamiento de la nueva prestación.

El Concello amplía cada vez más la posibilidad de abonar ‘en línea’ los diferentes impuestos y tasas
Ya es posible ingresar el canon de ocupación de vía pública y de servicios urbanísticos

En el marco del proceso de digitalización que está llevando a cabo el departamento de Modernización da Administración Local, la ciudadanía ya puede autoliquidar distintos tipos de ingresos a través de la sede electrónica del Concello de Santiago. Desde el pasado mes de julio ya es posible abonar “as taxas por servizos urbanísticos e imposto de construcións, instalacións e obras; de expedición de documentos administrativos e a taxa pola ocupación da vía pública con valos, estadas, contedores, etc”. Asimismo, tal y como destacó la concejala Marta Abal durante la puesta en marcha de esta herramienta, desde principios del año pasado también “é posible autoliquidar a través da Sede Electrónica do Concello de Santiago o imposto de plusvalías e o imposto de vehículos de tracción mecánica”.

De hecho, a lo largo de los últimos meses, Raxoi ha ampliado de forma progresiva la posibilidad de abonar los diferentes ingresos públicos a través de la web municipal. “Este proceso facilita que a cidadanía que o desexe poida autoliquidar e pagar os impostos, taxas e prezos públicos dende o lugar onde se atopen, sen ter que acudir a ningunha dependencia municipal”, sostienen en Raxoi.

Además, en la línea del proyecto presentado ayer, en el ámbito del comercio, “en atención ás dificultades inherentes á presentación electrónica de solicitudes para as convocatorias de axudas municipais, e coa finalidade de achegar ao tecido empresarial compostelán recursos formativos para poder superar ditas dificultades”, el Concello de Santiago convocó un curso para formar a los profesionales relacionados con este sector.

02 jul 2022 / 00:23
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito