El buque insignia del senderismo dubrés se convierte en selva

Sobra maleza y falta mantenimiento // Sale de Bembibre y acaba en la cascada de O Rexedoiro
ruta de sendeirismo
O.D. Vilar
Una de las sendas sin desbrozar en la ruta dubresa. Foto: AD

El grupo municipal de Anova en Val do Dubra denuncia el estado de abandono en el que se encuentra una de las rutas de senderismo emblema del municipio: la de A Fervenza do Rexedoiro. Se trata de un itinerario de trece kilómetros de recorrido, homologado y puesto en valor en el anterior mandato... y que ahora parece una selva.

Este recorrido parte del Campo da Feira de Bembibre en dirección a la Capela de San Xoán y desciende hacia el puente de Rodís para subir luego a la Fervenza do Rexedoiro, en el río Porto Nabo, y regresar luego por las carballeiras cantadas por Pondal, a la orilla del río que da nombre al municipio, desembocando en el lugar de inicio.

Y pese a que el trayecto es ya un referente en la comarca, y semanalmente decenas de personas se acercan a Val do Dubra “para percorrela e disfrutar do noso patrimonio natural e tamén gastronómico, pero o goberno local tense desentendido por complento das funcións de promoción e mantemento da mesma”, aportan desdde la formación que lidera Antonio Negreira.

“Ao longo destes dous anos non se realizou ningunha mellora de remarcado e reposición de sinais e a estas alturas do ano non se arranxaron aínda os desperfectos orixinados polos efectos do inverno nin se realizou a oportuna limpeza de mateza, o que a fai moi complicada para nenos e non apta para o uso de vestimenta curta”, reseña.

Asimismo, el portavoz de Anova también acusó en el último pleno al gobierno tripartito “de non defender o patrimonio natural do Concello e non cumplir coas súas funcións o estar a consentir todo tipo de agresións e cortas incontroladas de arbores autóctonas, para ser sustutuidas por eucaliptos, nesta paraxe da Ribeira do Dubra que conta cunha norma de protección específica que prohíbe este tipo de plantacións”, subrayan a este diario.

“Con este actitude de mirar para outro lado e deixar facer, defendida pola señor alcalde, o que está a facer o goberno, aparte de mermar o valor natural e paixaxístico, é deixar nunha situación de indefensión legal aos veciños”.