Rechazan en el Parlamento gallego una nueva iniciativa para que la escuela brionesa de Sabaxáns gane un aula

Parlamento de Galicia
M. Outeiro
Noa Díaz en la defensa de su proposición no de ley para dotar a la escuela de Sabaxáns con dos aulas. Foto: PS

BRIÓN. Los diputados del PSdeG en el Parlamento de Galicia se están multiplicando estos días para abordar temas de la comarca. Así, Noa Díaz vio rechazada su proposición no de ley para que la escuela brionesa de Sabaxáns no concentre en un aula a los 18 alumnos, tras suprimir la segunda. Y Martín Seco se desplazaba a Negreira para alertar al regidor de la noticia divulgada por este diario en la que el vicepresidente segundo confirmaba que se está tramitando la ubicación de siete nuevos aerogeneradores en el parque de A Pena.

Respecto a la iniciativa para la escuela de Brión, Díaz hacía hincapié en que “se imos á parte máis legalista non hai nada que obxectar”, pese a lo cual desde el grupo socialista son de la opinión de que “teñen que existir outras variables para tratar as distintas casuísticas que, ao longo do noso territorio, presentan certas complexidades e que fan que sexa necesario cambiar de lentes e mirar con certa flexibilidade a norma para manter o modelo pedagóxico axeitado e de calidade”, ya que “a educación de calidade” é un “dereito”, subrayó.

En Negreira. A su vez, Seco informaba al regidor Ángel Leis del proyecto eólico que Norvento quiere implantar, instando a la Xunta a reunirse con el alcalde tras asegurar el vicepresidente que ese nuevo polígono “conta cos informes favorables, incluído o do Concello de Negreira”. Sin embargo, Leis confirmaba que en el registro no consta dato alguno, recordando que en 2012 gobernaba el PP. Además, el diputado recuerda que “neste monte consérvanse tres mámoas ao seu pé, unha no cume, a menos de 50 metros do punto xeodésico, e dúas na parte baixa dos Penedos”.

Pero también que existen un par más en Chans da Millareira y en Alto do Pedrouzo, a menos de quinientos metros, “e outras dúas na súa área de dominio, a da Medoña en Tardeado e a do Gallardo”, acaba. m. outeiro