Apoyo orosano a los actos del Día de Góis y despedida a Lurdes de Oliveira

Municipal
M. Outeiro
Lurdes de Oliveira, tercera izquierda, y Rey, cuarto. Foto: CO

Oroso. El alcalde de Oroso, Luis Rey Villaverde, acaba de participar en los actos del Día do Municipio de Góis durante los que el concello luso entregó sus Medallas de Mérito y las Medallas de Servizo Público. En su intervención, Rey destacó, en referencia a las personas y organizaciones homenajeadas, “a importancia dos comportamentos individuais e das contribucións dos colectivos para o progreso dunha sociedade, dun municipio ou dunha freguesía”.

El mandatario orosano hizo referencia, asimismo, “ás moitas cousas positivas do irmandamento entre Góis e Oroso, dous concellos que compartimos moitos intereses comúns e que teñen como un dos seus piares básicos o patrimonio natural e o coidado dos seus ríos”, explicaba. “Oroso aprendeu moito de Góis durante estes anos e cada vez son máis as iniciativas que compartimos ambos concellos... pero máis aló de actividades concretas, a nosa relación fomenta a unión, a colaboración e o intercambio de experiencias sempre baixo as premisas do respecto mutuo e a boa sintonía”, añadió.

Por último, Rey agradecía el apoyo y la colaboración institucional de la presidenta de la Cámara Municipal de Góis, Lurdes de Oliveira, que dejará el cargo a lo largo de las próximas semanas.

SÁBADO. Desde el Concello de Oroso confirmaba, asimismo, que este sábado habrá cribado, al igual que en Ames (al igual que en Santa Comba o Silleda). Será en el centro de salud, de 09.30 a 14.30 h. m.o.