Un error tipográfico obligará a repetir la oposición a bombero

En varias preguntas, las respuestas correctas tenían un tipo de letra mucho más grande
Redacción ECG
El Concello oferta nueve plazas de bombero-conductor para el Servicio de Extinción de Incendios. Foto: F. Blanco

Santiago. El Concello de Santiago ha tenido que anular el primer ejercicio de la oposición para cubrir las nueve plazas de bombero correspondiente a las ofertas de empleo de los años 2018, 2019 y 2020. Entre los 130 aspirantes, hay una mujer. “Detectouse que a redacción das preguntas 34 á 51 deste exercicio conteñen erros tipográficos que impiden darlles validez”, indicaron ayer desde la concejalía de Economía e Facenda, Persoal, Contratación e Modernización da Administración Local. Tal y como indicó Marta Abal, la concejala responsable del área, se volverá a “convocar aos aspirantes que se presentaron ao primeiro exercicio, o 19 de abril de 2021, á repetición do mesmo”.

El error, admiten, se debió a un fallo tipográfico, ya que en el examen, tipo test, las respuestas correctas a una serie de preguntas, concretamente las comprendidas entre los números 34 y 51, tenían un tipo de letra más grande que permitía identificarlas fácilmente. Asimismo, Abal señaló que el error se repetía en todos los ejercicios entregados, por lo que ninguno de los participantes contaba con ventaja a la hora de resolverlo, sino que se había tratado de un error.

No obstante, desde el grupo municipal popular reclaman “unha investigación para aclarar o sucedido e para determinar se se trata dunha chapuza ou dun intento de fraude, pois a esixencia de responsabilidades terá que ser distinta”.

Los populares entienden que lo sucedido, “á parte de causar prexuízos aos aspirantes, dana a imaxe do Concello de Santiago e pon en cuestión a confianza no mesmo nas convocatorias para a provisión de prazas de empregados públicos en propiedade”.

Para el grupo municipal popular, “esta irregularidade e falta de control nun proceso selectivo vense a engadir as dúbidas sobre o exercicio da cadea de mando no Servizo de Extinción de Incendios”. “Algúns indicios”, sostienen, “apuntan a un certo apartamento dos mandos intermedios”.

En este sentido, formularán una pregunta “para coñecer quen desempeña, na práctica habitual, o papel de interlocutor entre o servizo de extinción de incendios e os diversos órganos do Concello de Santiago”. redac.