Baleato recomienda inteligencia y pensar únicamente en ganar

El mediocentro del Compos apuesta por repetir el plan de partido que salió bien durante toda la temporada // Apunta a saber leer los cinco cambios y las pausas
Fútbol
Iván Fernández
CALABAGUEIROS Roberto Baleato, con el balón en la victoria del Compostela sobre el Barco por 0-5. Foto: Amadeo Rey

Roberto Baleato será uno de los hombres de referencia del Compostela en este play-off. Con cuatro fases de ascenso a sus espaldas es una de las voces autorizadas para pronunciarse sobre lo que le espera al Compos, y de sus palabras se desprende una máxima: hay que salir a ganar al Barco.

“É demasiado perigoso xogar a empatar. Non creo que ninguén que saia a empatar lle saia ben. Imos facer o de sempre, que ir polo partido, xerar moitas ocasións e meter goles. Iso é oque se nos deu ben durante todo ano”, avisa Baleato. Aunque también será necesario “ser intelixentes e ver os momentos, porque é un partido de eliminación e hai que ter todo en conta”.

A pesar de no haber competido en los últimos cuatro meses, el mediocentro compostelanista defiende que el equipo mantenga las señas de identidad de toda la temporada; ahora, no es momento de inventar. “O modelo de competición que temos agora é un pouco diferente ao modelo de regularidade, pero imos facer as mesmas cousas, que son as que nos deron o premio durante o ano”, afirma el futbolista.

Esta es una situación novedosa para todos, por el formato de la fase de ascenso y por las nuevas situaciones de partido, como las pausas de hidratación obligatorias y la posibilidad de hacer cinco cambios, elementos a tener en cuenta. “Hai que andar con ollo controlando o ritmo do partido, porque normalmente xogamos de corrido, hai un descanso, e volvemos de corrido. Pero agora hai unhas pausas, que á fin tamén che serven para cambiar cousas. Tes cinco cambios e podes cambiar bastante dentro do equipo e a maneira de xogar, tanto nós como os rivais”, declara Roberto.

El nuevo reglamento implica detalles que pueden acabar decantando el partido, y saber leer estas situaciones será vital para tener éxito en el play-off exprés. Situaciones, al fin y al cabo, que son un arma de doble filo, porque “se estás por abaixo, os cambios pódenche permitir reactivarte e darlle a volta ao partido, ou se estás sufrindo, a pausa de hidratación pódeche vir ben”, pero “se estás con bo ritmo, a pausa igual che corta un pouco”.

CALMA. Después de meses sin competir, el Compostela, al igual que Barco, Ourense CF y Arosa, se jugarán toda una temporada en 90 minutos. En un momento como este, Baleato considera clave actuar con calma. “Non nos temos que saír do que faciamos durante a liga, e a nivel persoal un ten que tentar manter a calma para rendir como rendía durante o ano”. Sin duda, “todo o traballo que levamos de todo o ano dános tranquilidade”.

Aunque para el partido conta el Barco el Compos solo contará con 16 jugadores del primer equipo, Baleato valora la progresión de los futbolistas juveniles y está seguro de que podrán “axudar nun momento se fai falla”.