Yago se marca como propósito rentabilizar más las ocasiones

Mañana llega el líder al Vero Boquete (16.30 horas) // Después de un mes de inactividad el técnico del Compostela ve al equipo “enchufado” y con ganas
Segunda B
Iván Fernández
VERDUGO El Unionistas fue el único rival que derrotó al Compostela, en la primera jornada de liga. Foto: Unionistas

Yago Iglesias, entrenador de la SD Compostela, ve a su equipo con buenas sensaciones para volver a la competición de liga, mañana ante Unionistas en el Vero Boquete. Llega el líder, pero el cuadro blanquiazul está “moi enchufado” a pesar de un mes sin competir.

“A sensación que dá o equipo é a de que está moi enchufado e con moitas gañas de que chegue o sábado, porque temos todos moitas gañas de volver competir”, avisa el técnico compostelanista.

Enfrente estará el líder del subgrupo A del grupo I, con un margen de cinco puntos sobre el Deportivo, segundo. “Os números falan de que é o equipo que mellor está facendo as cousas. Saca moito rédito da súa fase defensiva. Encaixa pouco e marca pouco pero dálle para sumar de tres”, analiza Yago. “Este ano apostou por dezaséis xogadores novos e adestrador novo. Acopláronse moi ben”, añade.

Unionistas fue el único equipo capaz de derrotar al Compostela, hecho que puso en valor el preparador blanquiazul: “A principio de tempada cando fomos alí parecía que perderamos contra un rival que non se tiña en conta, e a día de hoxe o único partido que perdeu o Compostela foi contra o líder”.

Su ventaja en la clasificación hace que Yago espere a un rival sin presión, “nunha dinámica moi positiva, un equipo ao que lle están saíndo as cousas. Veñen a San Lázaro sen ningún tipo de dúbida sobre o que fan e cun colchón de puntos que lles permite estar sen presión”.

Para el técnico, el Unionistas no partía como candidato a campeón, pero sí a luchar por arriba: “Estaba chamado a estar nos postos altos, non a gañar a liga, pero si a estar nos postos altos”.

Visita San Lázaro el único rival que fue realmente superior al Compostela en la primera vuelta. “Alí nos 15 primeiros minutos tivemos varias chegadas e un gol anulado a Primo, que de ter atinado algunha vez nesas ocasións seguramente o devir do partido e do campionato ata agora cambiaría”, dice Yago.

AÑO NUEVO. Comienza un nuevo año y Yago Iglesias se marca como propósito conseguir mayores réditos de lo visto sobre el campo: “Nos partidos que nos quedan queremos sacar máis rédito das ocasións e dese bo facer que temos, pero hai que estar moi atinado para conseguir os puntos nesta categoría”.

En el afán por seguir mejorando el técnico no pierde de vista el mercado. “O corpo técnico xa lle trasmitimos ao club e a Manuel (Castiñeiras) o que queremos. El xa dixo abertamente que se se podía mellorar e traer xente para axudar nesta segunda volta se ía traer”, reconoce el técnico. Yago Iglesias confirma que están buscando “algo de mediocampo cara adiante para que nos axude neses partidos que están igualados, que vemos que nos minutos finais o equipo está competindo ben, pero que nos falta ese xogador que entre desde o banco que nos dea ese plus para ir polo partido”.

Para el choque de mañana es duda Casas, aunque se espera que esté disponible tras trabajar con el grupo.