El PSOE lleva a Jácome a los tribunales por la modificación de crédito de 62 millones

Los socialistas interponen un recurso contencioso administrativo y piden medidas cautelares
Íñigo Caínzos
Villarino atiende a los medios de comunicación, en una imagen de archivo. Foto: Efe/Brais Lorenzo

La tensión en el ayuntamiento de Ourense llega a los tribunales. El PSOE interpuso un recurso contencioso administrativo contra el alcalde de la ciudad, Gonzalo Pérez Jácome, por la modificación de crédito de 62 millones de euros.

El portavoz de los socialistas ourensanos, Rafael Rodríguez Villarino, anunció en rueda de prensa que acuden a la vía judicial, con algo de retraso con respecto al plan inicial, por el cierre de los juzgados en agosto, “para por fin a unha serie de acontecementos que teñen como inicio a vontade dun alcalde absolutamente desquiciado que leva a cabo un proxecto individual sen consultar con ningún grupo político”, que sometió la cuestión a una moción de confianza en la que recibieron el apoyo de Ciudadanos.

Villarino volvió a lamentar la postura del Partido Popular, al que responsabiliza de que no se pueda formular una moción de censura, y al que acusa de “estar únicamente a impedir e bloquear a acción de goberno dun goberno lexítimo que tería que ter esta cidade”. Insistió en que el PP “está de perfil”, atado de pies y manos por “intereses persoais, monetarios e económicos”. Denunció que a los conservadores “nunca lles interesou Ourense” más que para sus votos y conservar la Diputación.

Considera que la vía judicial “é a única maneira de protexer a Facenda deste concello e impedir que se vulnere a lei”. Además, solicitaron meddias cautelares “para evitar o malgasto” del dinero. “Deteñamos a locura na que está instalado o concello de Ourense”, reclamó.

Villarino señaló que en los informes “se recoñece que se está a vulnerar a doutrina do Tribunal Supremo”, y remarco que se ampara “nin voto particular, furtando a posibilidade de facer enmendas e alegacións”. “A democracia e a legalidade están en risco”, alertó.

El portavoz de los socialistas indicó que “era hora de facer alfo efectivo ante a inacción do PP, para deter a un alcalde cunhas ideacións que só poden levar á catástrofe máis enorme que recorda esta cidade”. Subrayó que hay peligro de que los 62 millones (de un presupuesto de 105) se destinen “para o que lle prace a un señor que non conta coa opinión da oposición nin da cidadanía”.

Laa acción del PSOE tiene por objetivo “que a Facenda non quebre polas accións dun iluminado que carece de competencias”

AVAL DE LA XUNTA. El secretario de Organización del PSOE ourensano y diputado en el Parlamento de Galicia, Juan Carlos Francisco, agregó que “non é admisible que a Xunta se asbtraia das súas comtepencias de tutela financieira”.

En este sentido, comentó que “hai un aval de Feijóo ás políticas de Jácome”, lo que, a su juicio, “é o recoñecemento explícito de que esta provincia non ten solución, deixando caer en desgracia a Jesús Vázquez, o que pon de manifesto que lle será entregada novamente a Baltar como gratitude polos seus votos, o único que lle interesa a Feijóo desta provincia e desta cidade”. “Faremos responsable a Feijóo da súa complacencia e connivencia co que está pasando”, sentenció.