Acuerdan reprobar al regidor bañés y toma fuerza la moción de censura

CxG afirma que cuenta con el PP ante la falta de diálogo, descontrol e improvisación socialista
Pleno Concello
Marcos Manteiga
José Antonio Pereira. Foto: CB

A Baña. César Ramos, portavoz del Compromiso por Galicia en A Baña, defenderá una moción para reprobar al mandatario local, el socialista José Antonio Pereira, ante la presunta falta de diálogo, descontrol e improvisación del ejecutivo local. Y asegura hacerlo con el apoyo del PP (suman 7 de 11 ediles), lo que parece abonar el terreno para la varias veces anunciada moción de censura barcalesa.

Así, la reprobación tiene efectos meramente declarativos, sin que en la práctica redunde en medida normativa alguna, pero es que para Ramos “o señor Pereira non pode facer sempre o que lle pareza eludindo aspectos básicos de transparencia e participación e os principios democráticos fundamentais”.

También cree obvio que sea CxG quien repruebe “esta forma absurda e despótica de goberno do PSOE porque fomos nós quen puxemos todo da nosa parte e sen recibir nada para facilitar un cambio no goberno municipal, para que o señor Pereira converta esta oportunidade que se lle deu nun auténtico disparate”.

Pero hay más: como justificación formal de esta moción, CxG se refiere a que los vecinos se merecen un “mínimo de seriedade e organización”, enumerando como causas de la reprobación que la actividad del grupo de gobierno se caracterizó desde el principio del mandato por “un evidente descontrol da actividade política, ocultación de asuntos transcendentes, ausencia sistemática de diálogo e capacidade de negociación e un traballo municipal baseado na improvisación, nas continuas rectificacións, nunha actitude antidemocrática e nunha máis que obvia falta de formalidade, transparencia e imparcialidade”, acaba. m.m.