Desbordamiento de los principales ríos de Área en Oroso y Ames

Inundaciones
O.D. Vilar
Estado del curso fluvial en el area e Carboeiro en Oroso. En la imagen inicial se ven mesas rodeadas de agua en esa misma zona. Fotos: V.R.

Si el 112 Emerxencias Galicia alertaba a principios de semana sobre la activación del Plan Especial de Risco de Inundación en Galicia, varios de los cursos fluviales citados acabaron saliéndose de su cauce este miércoles. Destaca el estado del parque Carboeiro o el del refugio (ambos en Oroso); el del paseo fluvial de Bertamiráns o las riberas dubresas de Portomouro.

En concreto, la posibilidad de “inundacións puntuais” se establecieron para los ríos Anllóns (a su paso por Ponteceso), Tambre (Oroso) y el Xallas (Santa Comba), después de que superaran “o limiar de seguemento dos seus caudais, polo que existe risco de inundacións puntuais na súa contorna”. Las recomendaciones pasan por “abandonar as actividades que poidas estar realizando nos espazos fluviais; retirae vehículos da marxe dos ríos; evitar atravesar pontes ou torrentes e, no caso de que a auga alcance o teu vehículo, sae e sitúate nunha parte alta”, aportan los expertos autonómicos.