Rianxo activou a súa coincidindo co Black Friday e ofrece os servizos de entrega a domicilio e envíos nacionais // Boiro descarta esta ferramenta ó non vela operativa TEXTO Suso Souto

Barbanza agrupa xa 217 empresas en tres plataformas ‘online’

Comercio electrónico
Suso Souto
ESPALDARAZO. Las plataformas ‘online’ nacen para dar un espaldarazo al comercio tradicional, resentido a raíz de la pandemia. Foto: S. Souto

Que o comercio local esté presente en Internet é algo fundamental. Pero, na situación actual xurdida pola crise da COVID, esta presenza cobrou especial forza, converténdose nunha necesidade vital para o pequeno comercio e as pemes.

Varios concellos e patronais reaccionaron facendo unha fronte común para promover a unión e a forza na promoción e comercialización conxunta a través de Internet, co doble obxectivo de crear novos clientes e aumentar as vendas. Froito dese traballo son as plataformas que, no caso do Barbanza, agrupan xa a 217 negocios dos concellos de Rianxo, Ribeira e Porto do Son.

A última en activarse foi a rianxeira, esta mesma semana, coincidindo co Black Friday. Denomínase Mercarianxo.gal e agrupa a unha vintena de tendas de gran variedade de artigos: moda, beleza, decoración e fogar, electrodomésticos, informática, xoguetes, libraría, deportes e náutica, ferraxería e bricolaxe e tamén motor. Calquera produto que se merque nas distintas tendas conta con posibilidade de entrega a domicilio ou con recollida no propio establecemento.

Un dos atractivos desta iniciativa é o reparto local, que conta con prazos de entrega moi reducidos, podendo chegar a entregarse ata no propio día, así como tamén a posibilidade de pedido multitenda, que permite mercar en varias tendas e pagar un só envío.

Pero Mercarianxo.gal é mais que unha plataforma de venda local, xa que tamén conta coa opción de envíos rexionais e nacionais, e por esta razón, a páxina está dispoñible tanto en galego como en castelán.

Dentro da plataforma tamén existe unha sección destinada ás empresas, que funciona como un escaparate virtual no que poder ver toda a información actualizada.

Pola súa banda, o marketplace Ribeira Store entrou en funcionamento en agosto con 129 negocios adscritos e a posibilidade de adquirir 593 artigos diferentes, pero na actualidade son xa 135 os comercios rexistrados e 816 os produtos que ofrecen.

En Porto do Son, a plataforma denominouse Sonoteucomercio.gal e agrupa a 62 empresas dos sectores de alimentación, comercio, hostalería, servizos e turismo.

“démoslle varias voltas”. Sin embargo, a patronal de Boiro descarta crear unha ferramenta similar. “Xa o estudamos; démoslle varias voltas, pero non vemos operativa unha plataforma conxunta. Noutros concellos hai poucos negocios nelas e acaban abandoándoas”, sinalou a este xornal o presidente da citada entidade, Daniel García.