Piden reforzar el mantenimiento de parques y áreas verdes de Ribeira

El Bloque advierte que hay elementos de juego infantiles oxidados y con suelo resbaladizo
Parques Infantiles
Suso Souto
Los ediles del BNG de Ribeira Xosé Antón Vázquez Cobas, izquierda, y Luís Pérez, en un parque del municipio. Foto: BNG

Ribeira. El BNG de Ribeira denunció el mal estado en el que se encuentran muchos parques y zonas verdes del municipio, señalando que “calquera persoa pode atopar en elementos de xogo infantís partes rotas, limo acumulado polo paso do tempo, suciedade, ferruxe, valos de madeira sen pintar nin vernizar, zonas de xogos sen acolchar, etc.”.

Asimismo, indica que “nas áreas verdes hai unha falta de planificación, pois é habitual atopar abundante vexetación que debería estar rozada para que a veciñanza poida desfrutar en condicións da área de lecer cando hai bo tempo”.

La formación considera que dicho mantenimiento periódico “debería realizalo a brigada de Obras, e máxime cando hai unha partida orzamentaria dentro do Plan Reactiva Ribeira para manter en bo estado o mobiliario urbano”. En la iniciativa que registró en el Concello, el Bloque insta al ejecutivo a acometer la limpieza y mantenimiento de los parques y áreas verdes; a mejorar la seguridad de los mismos, sobre todo de los que están próximos a carreteras; y a realizar una puesta a punto de todas las zonas verdes. s. souto