Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 23 abril 2024
16:11
h

Noelia Muíño eligió Frades para divulgar 'Monte Bravo'

Cineasta de O Pino, rodó los exteriores de su cortometraje en Céltigos // Alabó el apoyo

Área de Compostela presume de cineastas, y el multiusos de Frades acaba de ser marco del preestreno del cortometraje Monte Bravo, dirigido por Noelia María Muíño González (O Pino, 1992), cuyos exteriores fueron grabados en la área recreativa fradense de O Muíño de Céltigos. Se trata de un trabajo que narra la historia de Paula, una niña que vive en una aldea de Galicia tras la Guerra Civil y que un día, jugando con su hermano con síndrome de Down, ve un hombre lobo en el monte, cuestionándose si es real o no.

Según explica la directora Noelia Muíño, Monte Bravo está "rodada integramente en Galicia e en galego, interpretada por actores non profesionais, aínda que despois desta curta xa se poden considerar profesionais, seleccionados de entre as veciñas e veciños dos concellos da contorna". En el preestreno, y además de decenas de vecinos, estuvieron presentes los dos actores protagonistas: los chavales Paula Vázquez Corral y Pablo Blado Rey, acompañados de sus respectivas familias; así como Isabel Figueira Salgueiros, que interpreta el papel de la madre, y María del Carmen Corral Sanjurjo, abuela real de la protagonista y que interpretó ese papel.

El encargado de dar la bienvenida a los presentes, y de agradecer a la autora que escogiera Frades como escenario de su corto, fue el edil de Cultura de Frades, Manuel Ferreiro Marzoa. El concejal recordaba que "somos un Concello pequeno, pero que ten unha gran riqueza natural, como se pode ver nesta área recreativa do Muíño de Céltigos que serve de escenario a este interesante traballo de Noelia Muíño", reseñó el munícipe.

Por su parte, la realizadora aprovechó para dar las gracias al alcalde de Frades, Roberto Rey Martínez, y al citado edil de Cultura, "por ternos apoiado dende o primeiro momento para que este proxecto saíse adiante, ademais de cedernos esta sala para que poidamos proxectar a curta". "Cando viñemos ó concello de Frades falando deste proxecto, buscando localizacións para gravar, Manuel levounos a facer un tour para ver todos os muíños da zona. Finalmente decidimos gravar no Muíño de Céltigos, e o concello encargouse de acondicionalo para que todo estivese perfecto para a rodaxe. Así que se non fose por Manuel, hoxe non estaríamos vendo esta curta. Os veciños de Frades son moi afortunados de ter unha persoa como el no concello, defendendo a cultura e apoiando ós novos creadores dende as institucións", apuntaba Muíño.

Esta cineasta recibió la beca La Caixa para cursar el Máster en Dirección de Cine de la New York University de Estados Unidos.

09 ene 2020 / 20:37
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito