El Correo Gallego

Noticia 31 de 100 noticia anterior de Porto do Son Área de Compostela » Porto do Son

O Son completará el saneamiento esta legislatura

Carecen del servicio las parroquias de San Pedro de Muro y Queiruga

Imagen de los trabajos que se están realizando en Xuño - FOTO: ECG
Imagen de los trabajos que se están realizando en Xuño - FOTO: ECG

MARÍA CANO   | 14.06.2019 
A- A+

El Concello de Porto do Son quiere continuar invirtiendo en el saneamiento del municipio hasta completar al cien por cien este servicio básico. El alcalde en funciones, Luis Oujo, aseguró que "tan só queda incluír o saneamento integral en dúas parroquias: San Pedro de Muro e Queiruga". En esta última se llevará a cabo próximamente "cun convenio que xa temos asinado con Augas de Galicia por valor de dous millóns douscentos mil euros", subrayó el regidor sonense. Esta actuación ya cuenta con un proyecto técnico "que xa está moi adiantado na redacción por parte do organismo e a previsión é que no vindeiro exercicio esta obra sexa licitada".

Con respecto a San Pedro de Muro, el mandatario local se reunirá la próxima semana con la responsable de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, para avanzar en la firma del convenio con el que se financiará la intervención.

Además, faltan por sanear varias aldeas de diferentes núcleos, como es el caso de Mantoño, Beneso, A Mótega o Aguieira, donde "se acometerán os traballos permitenentes ao longo desta lexislatura, xa sexa con fondos procedentes da Deputación, propios ou con subvencións da Xunta de Galicia". Luis Oujo salientó que "desde o executivo local seguiremos apostando para chegar a todas as vivendas de Porto do Son e completar o saneamento".

Actualmente, el Concello está ejecutando las obras de instalación de los colectores generales que darán este servicio a varios lugares de la parroquia de Xuño. "Con esta intervención daremos unha ampla cobertura as vivendas deste núcleo, na que xa contan desde fai uns meses cunha depuradora en funcionamento", señaló. En estos momentos, el gobierno sonense también se encuentra licitando el proyecto de saneamiento en Caamaño, para extender la red.