Alumnos de Barouta autogestionan una cooperativa para luchar contra el cáncer y despedir el actual curso

Veintiséis chavales de 5 º elaboran piezas de artesanía // Los guía su profesora Marta Comendador // Este sábado habrá Festa da Primavera

Alumnos de quinto curso de Primaria del CEIP de Barouta que conforman la cooperatiba Bapri / ceip barouta

Alumnos de quinto curso de Primaria del CEIP de Barouta que conforman la cooperatiba Bapri / ceip barouta / Marcos Manteiga

“A nosa misión é recadar cartos mediante a venda de productos artesáns para logo doar unha parte a unha ONG chamada ASANOG que axuda a nenos e nenas con cancro, e ca outra parte usar o diñeiro para o noso beneficio organizando unha festa de fin de curso”. Así presentan los 26 alumnos de 5º de Primaria del colegio de Barouta, en Ames, la cooperativa Bapri que se encargan de autogestionar y que fundaron con un capital de 4 € por chaval (y que, además, piensan recuperar).

La idea partió de la docente Marta Comendador, tutora y profe de Inglés, que se trajo la idea de su anterior destino en Pontevedra. “Queriamos facer unha festa de fin de curso, pero non había fondos; presenteilles aos rapaces unhas alternativas segundo tipo de empresasm, e elexiron formar unha cooperativa”, explica. Además del capital inicial, se nutre con fondos que provienen de la venta de pulseras, tarros o imanes. ¿Y cómo eligieron los productos artesanales para financiarse? pues como debe de ser: “A través dun estudo de mercado, porque antes de elexilos había 23 posibilidades e distintos prezos, polo que preguntaron pola rúa para buscar os máis rentables” que ahora comercializan a precios de entre medio euro y 2,50 €.

La iniciativa, además, parece no sólo que está yendo viento en popa, sino que incluso se está planteando reproducir la idea en sucesivos cursos, y crear una cooperativa al uso.

Esta empresa, además, está relacionada con la Festa da Primavera que llegará este sábado a su colegio –Ba, de Barouta y Pri, de Primavera– y que, a partir de las 17.00 horas, traerá una mesa redonda con Eva García, Bea Campos y López Sandez, además de juegos, cuentacuentos, tómbola y concierto de Brais das Hortas.