Santiago
+15° C
Actualizado
viernes, 29 mayo 2020
18:55
h

Mejoran el saneamiento del polígono xalleiro para ahorrar y evitar colapsos

Rodeiro afirma que la separación de fecales y pluviales beneficiará a 24 firmas asentadas al separar fecales y agua

    Ovidio Rodeiro, delegado de la Xunta en A Coruña, supervisó ayer con el alcalde y buena parte de la Corporación el fin de obras para la mejora del saneamiento en el polígono industrial de Santa Comba que financió la Consellería de Economía, Emprego e Industria por algo más de 119.000 euros. El objetivo era mejorar el alcantarillado para las 24 empresas asentadas en un parque construido en 2003 y con una superficie de 113.454 metros cuadrados.

    El delegado indicó que "esta actuación que financia a Xunta, en colaboración co Concello de Santa Comba, tivo como obxecto levar a cabo a reforma e mellora de capacidade da rede de saneamento que agora permite separar a rede de pluviais e de fecais para evitar o colapso do colector existente e reducir o bombeo á EDAR de Santa Comba, xa que esta obra permite agora enviar só as augas fecais co conseguinte aforro económico para o polígono e para o funcionamento habitual da estación depuradora do municipio". Además, subrayó que la actuación "reduce o envío do caudal de augas pluviais para poder asumir un maior caudal de fecais en previsión de novas implantacións de actividades" allí.

    Rodeiro también hizo hincapié en que "con esta iniciativa a Xunta segue mantendo o seu compromiso cos gobernos locais e o desenvolvemento das súas infraestruturas e co fortalecemento do tecido empresarial e industrial da Comunidade", sin olvidar que este tipo de apoyos al emprendimiento "son actuacións que encaixan coas medidas promovidas pola Lei de implantación empresarial para favorecer a captación de novos investimentos para Galicia".

    En total, en el grueso de la provincia de A Coruña se invirtieron más de 1,5 millones con el fin de financiar veintiún proyectos en diecinueve concellos.

    10 dic 2019 / 00:00
    Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
    Tema marcado como favorito