Concellos
Un carril bici conectará o casco urbano de Sigüeiro coa senda na que se poderá desfrutar da natureza, andar, ir en bicicleta, facer deporte e relaxarse nunha contorna natural // Terá 36,5 quilómetros de Cerceda a Santiago TEXTO Manuel Boo

As obras da Vía Verde de Oroso marchan a bo ritmo

  • 31 ene 2022 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego

As obras do tramo que transcurre polo concello de Oroso da Vía Verde que unirá Santiago de Compostela con Cerceda pola antiga vía do ferrocarril avanzan a moi bo ritmo.

Moi pronto será un camiño para desfrutar da natureza, andar, ir en bicicleta, facer deporte e relaxarse nunha contorna natural idónea.

A actuación neste primeiro tramo, que conta cun orzamento de case 800.000 euros, suporá “un importante impulso económico, medioambiental e deportivo para o concello”, asegura o alcalde de Oroso, Luis Rey Villaverde.

A primeira Vía Verde da provincia da Coruña terá unha lonxitude de 36,5 quilómetros. Para completar o proxecto, o Concello de Oroso fará un carril-bici que conectará o casco urbano de Sigüeiro coa vía.

Así, a primiera Vía Verde da provincia da Coruña construirase sobre as antigas vías do ferrocarril e terá unha lonxitude de 36,5 quilómetros, conectando os municipios de Santiago de Compostela e Cerceda, e a institución provincial acaba de adxudicar as obras dos citados tramos.

O trazado incluirá unha franxa para que circulen os peóns, de 1,5 metros de ancho, e outra de dous metros para uso ciclista. Dotarase ó itinerario de drenaxes e outras obras complementarias, como a construción de muros e noiros, instalación de barandas en pontes e viadutos, iluminación de túneles activada por presenza ou adecuación de áreas de descanso, nas que se instalarán bancos e mesas de madeira e estacións aparcabicis.

O proxecto tamén recolle a instalación de carteis de contextualización ferroviaria e elementos innovadores, como ecocontadores e cargadores de bicicletas eléctricas.

Outra das características deste tipo de sendas é o seu elevado nivel de seguridade, posto que discurren lonxe das estradas. Deste modo, elimínase o risco de accidente de tráfico, ao que habitualmente están sometidos os ciclistas e camiñantes.

Como norma xeral, os cruces con viais dun cierto nivel de tráfico soluciónanse mediante a creación de pasos a diferente nivel.

TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.