Santiago

Hostelería reclama medidas para salvar al sector de la ruina

Ya están preparando distintas movilizaciones en señal de protesta por las restricciones // Piden que se amplíe el actual horario de cierre

  • 11 sep 2020 / 00:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego

Tras las medidas aprobadas por la Xunta para el Concello de Santiago debido al aumento de casos de covid, y que limitan, entre otros aspectos, las reuniones de no convivientes a diez personas y prohiben el consumo en barra en los bares, que han tenido que rebajar el aforo al cincuenta por ciento, así como limitar el horario de cierre a las 01.00 horas, desde la Asociación Hostelaría Compostela han vuelto a subrayar la situación crítica que vive el sector. En sentido, tras la reunión que mantuvieron ayer con los diputados del BNG en el Parlamento Gallego, Carmela González y Daniel Pérez, desde la entidad manifestaron “a falla de diálogo coa Xunta e a necesidade dunha folla de ruta clara para a posta en funcionamento do sector”.

Además de la presidenta de la Asociación Hostelaría Compostela, Sara Santos, y del directivo Sergio Fernández, en el encuentro también participaron Lucía Vázquez, presidenta de la Asociación de Bares, Pubs e Discotecas de Santiago; Pepe Doré, de la Asociación Galega de Salas de Concerto (ClubCultura), y Ángeles González, de la Asociación Cultural Cidade Vella. “A hospedaxe, o ocio nocturno, os músicos e outros axentes culturais que integran a hostalaría en Galicia están a atravesar un momento crítico por mor da crise da covid-19. É un sector fundamental para a nosa economía e do que viven, ademais, outras moitas empresas”, señalaron los hostelerenos tras la reunión, durante la cual lamentaron que “a Xunta estea tomando as decisións de xeito arbitrario e solicitaron colaboración para conseguir un diálogo directo co Goberno galego”.

Además, desde el sector también pidieron que se establezca “unha folla de ruta consensuada que garanta a volta ao traballo dunha forma paulatina, rápida e segura”. En cuanto al ocio nocturno, demandaron la eliminación, con carácter inmediato, de la orden del 15 de agosto de la Consellería de Sanidade que “obriga a pechar os locais da noite e establece a 1 da madrugada como horario máximo de feche en todos os locais de hostalaría”.

Entre otras cuestiones, también solicitaron “unha prórroga permanente dos ERTE ata a plena recuperación do sector; axudas directas aos traballadores autónomos que non poden abrir os seus negocios ou a exención nas cotas de seguridade social e de taxas municipais e autonómicas ata o verán do 2021, así como a redución do IVE ata o 7 %”.

Por último, desde Hostelaría Compostela indicaron que de no lograrse un consenso con la Xunta lo antes posible, y debido a la gravedad de la situación, el sector “xa está a preparar a convocatoria de distintas mobilizacións en sinal de protesta”.

Tema marcado como favorito