Tendencias

Aposta polo enoturismo como o gran atractivo para o turista

Presentouse tamén unha plataforma de comercialización para as reservas // Ambas iniciativas están incluídas no acordo coas asociacións das Rutas do Viño

  • 29 sep 2020 / 00:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego

Relanzar e apostar polos Roteiros do Viño como elemento diferenciador e desestacionalizador do turismo en Galicia e como experiencia “segura, distinta e chea de emocións” para este outono son algunhas das claves coas que nace a campaña Reencontros cos cinco sentidos que, acompañada dunha plataforma de comercialización, fomentará o enoturismo como elemento de valor na comunidade.

Así o dixo onte o presidente do Consello Regulador do Ribeiro, Juan Casares, en representación dos roteiros galegos dos viños, no acto de presentación desta nova campaña e esta plataforma online de reservas, o “proxecto máis ambicioso dos que se desenvolveron en materia de enoturismo en Galicia”.

A iniciativa, apuntou, promociona o sector do viño desde o ámbito turístico como “un mundo de posibilidades e sensacións” e, en consonancia coa situación actual, promove unha experiencia “segura, distinta, tranquila e chea de emocións”, que se pode vivir “cos cinco sentidos”.

Na mesma liña, a directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, destacou a “riqueza única” que supón para Galicia o sector vitivinícola, como “elemento vertebrador do territorio”, de “fixación da poboación” e de creación de riqueza. Desde o punto de vista turístico, explicou, trátase dunha actividade “desestacionalizadora”, xa que é no outono cando se dan “os mellores momentos para descubrir as paisaxes de Galicia” vinculados ao viño.

Ademais dunha campaña promocional, a Xunta, en colaboración cos Roteiros do Viño, avanza na comercialización do enoturismo a través dunha plataforma que permite reservar e planificar experiencias neste ámbito, eliminando o uso de papel e facendo todo o proceso “sinxelo e seguro”.

Durante a súa intervención no acto, o conselleiro de Medio Rural, José González, puxo en valor as “características diferenciadoras” do sector do viño en Galicia, cuxa calidade cualificou de “excepcional”.

O viño, dixo o conselleiro, é “o principal elemento dinamizador das súas áreas de influencia” e debe ser o “elemento fundamental” no desenvolvemento destas comarcas, ademais de para “facer gozar” a propios e alleos.

O encargado de pechar o acto foi o vicepresidente primeiro da Xunta, Alfonso Rueda, quen volveu incidir nos beneficios do enoturismo para o sector galego, sobre todo no ámbito da desestacionalización. “Hai que ter cousas boas que ofrecer para que a xente entenda que vale a pena vir a Galicia todo o ano”, dixo, informa Europa Press.

Tras unha pandemia que “fixo a todos abrir os ollos”, explicou Rueda, “o que antes era necesario, agora é imprescindible”. “Hai que darlle á xente motivos para seguir viaxando”, engadiu.

Dentro deste turismo post covid-19, Alfonso Rueda puxo en valor este tipo de viaxes, en “espazos abertos”, en “contacto coa natureza” e que proporcionan “experiencias novas” en “sitios non masificados”. “Iso que hai moito tempo que nós ofrecemos, pero agora é o momento de pisar o acelerador”, destacou.

Galicia, entre las principales comunidades de destino para las visitas de residentes
Los gallegos son los menos viajeros, con 136 viajes por cada 1.000 habitantes

Santiago. Galicia se situó en el segundo trimestre del año entre las principales comunidades autónomas de destino de los viajes de residentes, con el 4,6 % del total, por detrás de Andalucía (21,9 %), Cataluña (14 %), Comunitat Valenciana (10,8 %), Castilla y León (7,8 %), Castilla-La Mancha (7 %) y Madrid (5,3 %).

Según los datos que publicó ayer el Instituto Nacional de Estadística (INE), si se relacionan los viajes internos con la población de destino, el fenómeno viajero tiene más intensidad en Castilla y León (con 302 viajes por cada 1.000 habitantes), Castilla-La Mancha (292) y Comunidad Foral de Navarra (288).

Mientras, en la comunidad gallega la intensidad es de 150 viajes por cada 1.000 habitantes y la duración media de las pernoctaciones, de 8,3 días.

Además, los viajes realizados por los residentes en Andalucía suponen el 20,6 % del total en el segundo trimestre. Por detrás se sitúan Cataluña (14,5 % del total) y Comunidad de Madrid (12,7 %). Galicia se queda en el 4,2 %. Eliminando el efecto del tamaño de cada comunidad, los más viajeros son los residentes en Principado de Asturias (267 viajes por cada 1.000 habitantes), Comunidad Foral de Navarra (255) y La Rioja (227).

Por el contrario, los menos viajeros son los residentes en Extremadura (119 viajes por cada 1.000 habitantes), Galicia (136) e Illes Balears (154).

Los residentes en España realizaron 9 millones de viajes en el segundo trimestre del año, marcado por el confinamiento decretado en el estado de alarma, lo que supone un descenso del 82,1 % respecto al mismo periodo de 2019. En estos viajes, los españoles gastaron un 89 % menos, hasta 1.261 millones de euros, según los datos de la Encuesta de Turismo de Residentes.

Estadística recuerda que la entrada del estado de alarma limitó la libertad de circulación de personas hasta el 4 de mayo, cuando comenzó la desescalada. Desde el 21 de junio, finalizado el estado de alarma, se permitió la movilidad de la población por todo el territorio. Por meses, el descenso de los viajes fue del 97,1% en abril, del 88,1% en mayo y del 61,8% en junio. E.P.

TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.