Santiago
+15° C
Actualizado
jueves, 06 mayo 2021
14:46
h

Fracasa la moción de censura en Ponteceso ante el informe negativo de Secretaría

Raquel Fondo, aspirante a la alcaldía, aseguró que recurrirán a la vía judicial // O alcalde pídelles que “desistan” e asegura que a “miña porta continúa, sempre, aberta”

La moción de censura de Ponteceso no se tramitará, al menos de momento, dado que la secretaria municipal informó negativamente al respecto de la propuesta presentada esta mañana por los cinco exediles socialistas, con el apoyo de los concejales de PP y APIN.

Raquel Fondo, que se postulaba como alcaldesa para desbancar a Lois García (PSOE), aseguró que “xa previamos que esto podería suceder, pero a xente pedíanolo e tiñamos que demostrar que ía ser así”. Lo que está claro, añadió, “é que imos seguir loitando en vía xudicial, e pelexando polos veciños”.

Cabe recordar que cuando se produjo la ruptura del grupo de gobierno, integrado inicialmente por ocho concejales socialistas, el alcalde ya había solicitado un informe de Secretaría, en el que se reflejaba la inviabilidad de una posible censura, dado que los votos de los cincos ediles expulsados del PSOE, los actuales promotores de la moción, no eran cualificados, al ser considerados por la actual legislación como tránsfugas, por lo que se necesitarían al menos diez votos para que la propuesta saliese adelante y no se dan esas circunstancias.

O alcalde, Lois García, logo de fracasar o intento de desaloxalo do primeiro sillón municipal fai “un chamamento á cordura da corporación municipal de Ponteceso”. Asegura que, como rexedor está “dedicado todos os días ao progreso do noso Concello, nun momento moi complicado para a saúde e a economía da nosa xente”

Pide aos e ás asinantes da moción de censura que “desistan no seu intento de suplantar a vontade dos electores expresada nas urnas. Cando cheguen as próximas eleccións, poderán presentarse e o electorado falará. Ata entón, temos que chegar a acordos que favorezan os intereses dos veciños e veciñas de Ponteceso. A miña porta continúa, sempre, aberta”, conclúe.

03 may 2021 / 10:57
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.