Santiago
+15° C
Actualizado
lunes, 03 junio 2024
15:30
h

“A única maneira de mellorar a nosa vida e mirando ao futuro”

Francisco Yáñez presentó ‘Mundo 4.0’, su último libro sobre la sociedad tecnológica

El Colexio de Enxeñeiros Técnicos Industriais (Coeticor) acogió la presentación del libro Mundo 4.0 El Futuro de la Sociedad Tecnológica, de Francisco Yáñez, que aprovechó la ocasión para charlar con los asistentes sobre la importancia de la tecnología en el cambio de vida y el futuro de la sociedad, además de dar algunas claves sobre diversas cuestiones que aborda en papel.

Lo hizo acompañado por Juan Carlos Muñiz, presidente del colegio profesional, y de la coordinadora de formación, Isabel Costoya, ante numeroso público que no quiso perderse la cita con “este Julios Verne do presente con ideas dun futuro cercano”, tal y como lo definió Muñiz.

El presidente del colectivo compostelano, que fue el encargado de abrir el acto, destacó la exitosa carrera de Francisco Yáñez, y aseguró que “aínda que o título do libro asusta un pouco, está ao alcance todos, cunha interesante, amena e entretida lectura”, señaló.

En este sentido, añadió que “incorpora exemplos da vida cotiá, pero con implementacións dun futuro non moi lonxano”, y que “aínda que o seu análise é futurista e predictivo a medio prazo, aporta casos concretos que ben puideran suceder nos próximos dez ou quince anos”.

Por su parte, Francisco Yáñez mostró su convencimiento de que “interesarnos polo futuro de hoxe, daranos a oportunidade de poder chegar a el moito máis preparados”, algo que ejemplificó con su preocupación por el cambio climático “e todos os destrozos que fixo o home nos últimos 50 anos”, haciendo alusión a nuevas tecnologías que “poderían ser moi interesantes” y podrían ayudar a “frear o cambio climático coa captación de C02, ou con enerxías limpas”.

Así, afirmó que “non podemos deixar de mirar ao pasado para entender o que levamos vivido” pero “a única maneira de mellorar a nosa vida é mirando cara o futuro”.

Otro asunto que también aborda Mundo 4.0 es el hecho de que la tecnología que no estaba en este mundo cuando nacemos, “avanza tan rápido que en ocasións é quen de atafegarnos a exceder o ritmo do noso entendemento”.

FUTURO. Esta obra permitirá “viaxar ao futuro da nosa sociedade e comprender, de forma sinxela e amena, que se agocha detrás das tecnoloxías máis disruptivas, e como estas tecnoloxías van xerar infinidade de oportunidades, pero tamén novos riscos e ameazas”.

Según el autor, con este libro conoceremos “o que está por vir” y comprenderemos que el futuro “pertence aos que saben que empeza hoxe e non mañá”.

Entre los numerosos asistentes se encontraba el director Xosé Zapata, ganador de un Goya por The Monkey.

07 mar 2022 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito