Santiago
+15° C
Actualizado
jueves, 23 mayo 2024
20:39
h

Borja Verea, tras el segundo altercado en menos de siete días, exige responsabilidades

Considera que los últimos sucesos serían evitables con un mayor control policial en las zonas calientes de la movida del Ensanche

Tras los sucesos vividos en la noche compostelana en esta última semana, el candidato a la alcaldía por el Partido Popular, Borja Verea, exige responsabilidades al gobierno municipal por la ausencia de control policial en las llamadas “zonas calientes” del Ensanche.

Para Verea, “no Ensanche hai puntos concretos e horas específicas que levan xa moito tempo sendo perigosas, con denuncias, e advertencias de que os conflitos eran constantes noite tras noite, e sen reforzar nunca a presenza policial”. En este sentido, apunta, se sienten “sorprendidos” con que no se hiciera nada tras lo sucedido en la madrugada del lunes 2 de enero. “É algo que terá que explicar o alcalde”, señaló.

En esta misma línea, el también diputado popular considera que la reunión de coordinación con las fuerzas del orden llega tarde, considerándola un intento “de tapar as súas vergoñas e incompetencia” mediante un encuentro mediático. “Non chegou cun morto nas rúas de Santiago, fixo falta outra liorta a navalladas con rapaces de Compostela na UCI”, lamentó.

Asimismo, quiso poner el foco en el concejal responsable de esta área, puesto que “o mesmo concelleiro responsable do desastre da xestión dos autobuses, con vehículos ardendo pola cidade, é o mesmo responsable da seguridade de Compostela”. Así, añadió, “é difícil atopar un nivel de incompetencia tan alto nun responsable público e que ademais non teña ningunha consecuencia”. Por ello, se pregunta si esta situación no tendrá consecuencias políticas en Raxoi.

“Estamos ante uns altercados que non pasan por casualidade, son a consecuencia dunhas políticas, as políticas do Partido Socialista e dos seus socios na cidade, que dos últimos 24 anos, por non ir máis atrás, levan gobernando 20, e que levaron a Compostela a este estado de degradación actual”, denunció Verea, remarcando la “ausencia de políticas de vivenda no Ensache, sen servizos, con edificios cheos de pisos baleiros ou precariamente arrendados, un Ensanche convertido nun auténtico caos”.

Ante este caos, a su entender, se pone en valor su propuesta de cara a las próximas elecciones. “Se conseguimos a confianza dos veciños para comezar a gobernar a cidade a partir da primavera, a revitalización do Ensanche será para min unha das principais prioridades como alcalde, coa movilizacion de vivenda baleira, con programas intensivos de reurbanización, convertendo a parcela Peleteiro no novo corazón do Ensanche e intensificando a presenza policial, xa que fai falla man dura para que esta degradación non vaia a máis”, concluyó.

Sanmartín espera una respuesta inminente
Estima que existe una preocupante sensación de inseguridad y pide una mejor coordinación

Santiago. En referencia al suceso de este pasado sábado, que se unía al de la madrugada del pasado lunes 2 de enero, la portavoz del BNG de Santiago, Goretti Sanmartín, pidió a Raxoi una respuesta “importante” y “rápida”.

En un desayuno informativo, Sanmartín apremió al ejecutivo de Xosé A. Sánchez Bugallo a actuar, ya que “hay mucha sensación de inseguridad entre la ciudadanía” de la capital gallega, más tras las dos reyertas, que se saldaron con un fallecido y un herido de carácter grave.

En este sentido, considera que “es fundamental una mayor y mejor coordinación”, de forma que “haya una respuesta importante por parte del gobierno al respecto de cuestiones de violencia y tráfico de drogas, de temas que tienen que ver con problemas en las calles”, de manera “muy particular” en el Ensanche. “Son situaciones que no se pueden tomar como hechos aislados”, avisó.

Igualmente, deseó una pronta recuperación al joven herido “fruto de una pelea, una situación violenta que lleva preocupando en los últimos tiempos en Santiago”.

Los vecinos alertan del aumento de tráfico de drogas y prostitución
Reclaman la prometida Policía de Barrio y lamentan que no se atienda a sus llamadas

Santiago. Tras conocerse lo ocurrido, la asociación de vecinos Raigame, del Ensanche compostelano, emitió un comunicado en el que señala que “dende a pandemia estamos observando un aumento dos pisos de prostitución e paralelamente un aumento do tráfico de drogas en determinados puntos da zona nova”.

Indican que “todos somos coñecedores dos últimos casos de violencia, o apuñalamento e posterior falecemento dun mozo na rúa Santiago de Chile e, lamentablemente, outro apuñalamento na rúa Nova de Abaixo. Uns días antes tivo lugar unha redada antidroga en Santiago de Chile coa incautación dun vehículo nun coñecido parking dese rúa. Meses atrás menores de idade adicábanse ao tráfico de drogas no entorno da Praza Roxa”.

Sostienen que para los vecinos “non son descoñecidas algunhas lavanderías de autoservicio e pisos nos que se exerce o tráfico de drogas e pisos nos que se exerce a prostitución. Vimos presentando queixas por distintas canles ao Concello e á Policía do que está a acontecer”. Por esto, desde la asociación “solicitamos das autoridades unha implicación real, efectiva e unha actuación inmediata da policía nesas zonas conflictivas que ben coñecen”.

Solicita “a presenza policial entre as cinco e as nove da mañá en determinados lugares que son, dende hai tempo, máis conflictivos: Fernando III, Santiago de Chile, República Arxentina, avenida de Vilagarcía e rúa Nova de Abaixo co fin de disuadir de comportamentos violentos que se producen en plena rúa e diante de determinados locais de ocio”.

Los vecinos también piden

“unha cooperación policial real, efectiva e colaboradora coa cidadanía durante o día polas demais rúas, cousa que hai tempo que se bota en falta a pesar de ser reclamada polos veciños e prometida en periodo electoral, como aconteceu coa denominada Policía de Barrio da que nada sabemos”.

También instan al departamento de Participación Ciudadana de la Policía Nacional a que “se preste máis atención ás chamadas da veciñanza que, sabemos, se fixeron sobre estes pisos e locais onde hai venda de drogas. Tamén solicitamos a colaboración das veciñas e veciños, dos propietarios de locais de ocio e das comunidades de propietarios para que comuniquen ben á policía ben a Raigame todas aquelas situacións e accións que consideren sospeitosas para que así se poida actuar antes de que esta situación se nos vaia das mans”. ecg

10 ene 2023 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.