Santiago
+15° C
Actualizado
jueves, 29 julio 2021
03:33
h

Hostalaría Compostela se propone hablar con todos y ganar ‘músculo’

La nueva directiva organizará distintos eventos para dinamizar la ciudad en temporada baja

“O principal obxectivo é darlle un novo aire á asociación, deixando atrás situacións do pasado, abríndose á sociedade e defendendo os intereses dun sector moi castigado pola crise da COVID-19”. Así se presentó ayer la nueva directiva de la Asociación Hostalaría Compostela, que preside Thor Rodríguez, propietario del café bar O Boneco. Después de unos meses con el mandato en manos del gerente de la entidad, Ramón García, tras la renuncia de los anteriores dirigentes, la asamblea general extraordinaria de la entidad celebrada este martes proclamó vencedora a la única candidatura que se presentó a las elecciones.

“A entidade, que é pioneira do asociacionismo, conta actualmente con máis de 600 locais asociados de Santiago e a súa contorna e queremos chegar a máis. A intención é aumentar a masa social, porque cantos máis sexamos, máis forza teremos para saír xuntos desta crise tan grave que vivimos desde fai un ano e medio”, explicó ayer el presidente del nuevo equipo de Hostalaría Compostela, que estuvo acompañado por Mayka Mera, de la Pensión O Muíño, y Javier Míguez, de la Bodeguilla de San Lázaro. Thor Rodríguez destacó que “a nova Hostalaría Compostela é unha asociación aberta a falar e colaborar con todo o mundo”, que buscará “o diálogo constante coas institucións e todos os partidos políticos”, incidió.

Otro de los retos que afrontarán será “o de mellorar a oferta formativa” aprovechando las instalaciones con las que cuentan en la rúa Salvadas y organizar diversos eventos gastronómicos e culturales que “axuden a dinamizar a cidade en épocas de menor impacto turístico”.

La nueva junta directiva de la Asociación Hostalaría Compostela está formada por doce personas que “representan a diversidade da hostalaría da capital galega e a súa comarca”. “Formamos parte deste equipo hostaleiros con moita tradición, xente con proxectos novos, locais do Camiño de Santiago, hoteis, pensións, cámpings, restaurantes, bares, bares de copas...”, añadió el presidente durante el acto de presentación celebrado en la sede de la entidad.

El nuevo equipo de Hostalaría Compostela está formado por seis personas de la rama de restauración y otras seis del ámbito de hospedaje.

El anuncio de la nueva directiva se produce justo en el inicio de las Fiestas del Apóstol, uno de los momentos cumbre del sector turístico durante el año. Algunos hoteles de la ciudad superarán la noche del 24 al 25 de julio, el día grande de las celebraciones, el 80 % de ocupación.

22 jul 2021 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito