Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 02 julio 2022
01:11
h

Reivindican una política real de vivienda en Compostela

Propuesta de Borja Verea de un programa de alquileres sociales // “Los estudiantes se van a Teo o Ames”, afirman las inmobiliarias

Tras una reunión con Carlos Debasa y Rafael Rey, presidente y secretario de la Asociación Galega Inmobiliarias (Agalín), el presidente de los populares compostelanos, Borja Verea, manifestó que “Santiago leva moitos anos expulsando aos seus propios veciños aos concellos limítrofes, cunha política de vivenda fracasada”.

Señaló que “as estatísticas amosan como a poboación medra en Ames, Teo ou Oroso e segue estancada en Santiagoe todos coñecemos veciños que marchan a Bertamiráns, Cacheiras, Milladoiro ou Sigüeiro.

Una situación, ante la que Verea destacó la necesidad urgente de adoptar medidas que sirvan para paliar el problema, como la de ofrecer a las familias y a los jóvenes “vivendas de calidade e asequibles ao igual que fan os outros concellos”.

Por su parte, Carlos Debasa alertó de que “a situación do mercado da vivenda en Santiago é moi complicada, xa que á problemática dos pisos turísticos hai que engadir a das vivendas baleiras”.

Este problema señaló que afectaba de forma importante en la actualidad a Santiago, donde afirmó que“ hai unha alta porcentaxe das dúas”, destacando que “estamos vendo en Santiago algo que nunca ocorrera e é que incluso estudantes estanse a marchar a concellos como Ames ou Teo”, rematando con que “unha familia que quera alugar unha vivenda en Santiago vaino ter moi difícil”.

Sobre este aspecto, Verea insistió en que uno de los problemas fundamentales que existen actualmente en la ciudad es una ausencia de planificación en este sentido por parte del gobierno local.

“Non existe unha política de vivenda na cidade”, por lo que defendió que “o Concello debería utilizar todas as ferramentas das que dispón para desbloquear esta situación, e non falamos só de revisar a reserva de solo residencial, senón de políticas activas”.

Como ejemplo, el presidente popular en Santiago reclamó la puesta en marcha cuanto antes de un programa público de “aluguer de vivendas sociais”. Asimismo, señaló que otra alternativa podría ser “incentivar a posta no mercado de alugueiro das vivendas baleiras”.

En este sentido, destacó que en Compostela existe actualmente suelo más que suficiente como para poder ofrecer a los ciudadanos unas viviendas de calidad y a un precio asequible para cubrir la demanda tanto de las familias como de los jóvenes “como fan outros concellos”.

Concluyó destacando que en la actualidad adquirir una vivienda nueva en Santiago es algo que “só está permido ás rendas más altas”, por lo que reclamó políticas activas que permitan hacer frente a esta problemática, concluyó el presidente compostelano del Partido Popular.

03 oct 2021 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito