Dubra dice basta a los cortes de luz de hasta 5 horas y a la mala cobertura móvil exigiendo mejoras

El regidor asegura que en las últimas 24 horas llevan registrados más de veinte caídas eléctricas, que Naturgy achaca a desplomes de árboles

Apelan a Movistar para que mejore la señal después de las incidencias que les trasladaron los vecinos y empresarios del entorno

Antenas de telefonía móvil en O Picoto, Val do Dubra

Antenas de telefonía móvil en O Picoto, Val do Dubra / L.N.F.

El Concello de Val do Dubra insta a la empresa Naturgy a buscar una solución y asumir los gastos “derivados dos reiterados cortes de subministración eléctrica”, tras constatar perjuicios tanto para los vecinos como las empresas del entorno. Así, el regidor Diego Luis Díaz aporta que “nas últimas 24 horas lévanse rexistrados máis de vinte cortes con consecuencias e danos nos electrodomésticos, tanto en domicilios de particulares coma en empresas e negocios” del municipio, subrayaba. 

De esta forma, y a mayores, la semana pasada tienen constancia “dun corte de máis de cinco horas de duración en gran parte do Concello”. Además, también se comunicaron a Movistar las incidencia que se están registrando en lo tocante a la cobertura móvil. “Xa, en outubro do 2023 o Concello xa formalizou unha queixa por escrito a Naturgy e Telefónica Movistar por este tipo de incidencias”, continúa el regidor, instando a ambas compañías a que mejoren el servicio y asuman gastos

Versión de la energética

Por su parte, desde Naturgy indican que "o pasado día 27, tivemos unha avaría na liña pola caída de polas na liña de media tensión, causado polo temporal de vento e chuvia", lo que afectó "a uns 2.000 clientes". Asimismo, reconocen que "nas últimas 24 horas tivemos varios microcortes como consecuencia dunha avaría pola caída dunha árbore na liña de media tensión" para lo cual "temos varias brigadas desprazadas para a retirada da árbore e a reparación do tendido, pero é unha zona de difícil acceso". En cuanto a tiempos, y en lo que atañe al apagón más prolongado, reseñan que "o corte foi de entre 5 e 341 minutos, foron recuperando por tramos, e os últimos 100 clientes tardaron 341 minutos en recuperar o servizo".