Santiago
+15° C
Actualizado
miércoles, 21 abril 2021
09:09
h
PREMIOS GALLEGOS DEL AÑO ·· UNA FIESTA PARA UN PAÍS

Feliciano Barrera, "unha figura emblemática, xenerosa e irrepetible"

El presidente del Consejo de Administración del Grupo Correo Gallego intervino en representación de los organizadores de la gala. Antonio Castro saludó a los presentes en nombre del editor de EL CORREO, Feliciano Barrera, y creador del acto de los Gallegos del Año, "cuxas ocupacións en Madrid lle impediron acompañarnos esta noite", disculpó.

Tras agradecer la asistencia a la gala de entrega de los premios Gallegos del Año a todos los presentes, Castro afirmó que desde el Grupo Correo Gallego, "sentímonos lexitimamente orgullosos do éxito da nosa convocatoria anual, síntoma inequívoco dos acertos na elección dos galardoados. "O maior acerto destes premios é, precisamente, a categoría humana e profesional dos homenaxeados", consideró el presidente del Consejo de Administración. "O seu traballo, a súa defensa de Galicia e o seu exemplo para os demais estimúlannos, edición tras edición, a seleccionármo-los candidatos co maior rigor e a presentar este acto coa brillantez que os protagonistas merecen. Que sexa para eles o primeiro saúdo e felicitación", añadió Castro.

130 años de historia

Tras agradecer la fidelidad de más de 130 años a los lectores, oyentes, espectadores, ­internautas y anunciantes de los diversos medios de comunicación que conforman el Grupo Correo Gallego, el presidente del Consejo de Administración quiso también felicitar a la "familia extraordinaria" de casi 500 miembros que forman el cuadro de personal. "O seu traballo, o seu tesón e a súa constancia sen límites conseguen organizar cada ano a mellor festa da sociedade civil máis relevante de Galicia", subrayó.

"Detrás deste milagre diario, que supón manter en alza un grupo periodístico único en Galicia por moitas razóns, está a figura emblemática irrepetible, boa e xenerosa do noso editor", resaltó Antonio Castro, quien resaltó la labor de Feliciano Barrera como el artífice de la transformación desde hace 42 años de un diario en quiebra a la "cabeceira dun importante grupo de comunicación e un dos principais medios de referencia en Galicia", concluyó Castro.

04 dic 2020 / 09:44
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito