Santiago
+15° C
Actualizado
miércoles, 29 junio 2022
00:21
h

Feijóo: EL CORREO sabe que, pese a las dificultades, somos un país en marcha

Destaca el valor de nuestro grupo por rescatar figuras, instituciones y logros que garantizan mil primaveras más para Galicia // Aboga por cambios sociales y políticos para salir de la crisis // Loa el papel de María Emilia Casas como centinela de la Carta Magna desde el TC // Alaba la labor de los profesionales del Grupo auscultando los problemas del país

“Quen teña dúbidas sobre a nosa capacidade para sortear estes problemas, cómpre que faga unha viaxe ao cerne do noso país, como o que fai cada ano este grupo periodístico que nos serve de anfitrión. Rescata, non do anonimato senón da discreción, figuras, institucións, logros que, co permiso de Álvaro Cunqueiro, garanten mil primaveras máis para Galicia”. De esta forma, el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, destacaba la iniciativa del Grupo Correo Gallego de premiar a hombres, mujeres e instituciones que, desafiando los vientos de crisis, hacen más grande a nuestra tierra.

Feijóo se encargó de cerrar las intervenciones durante la gala de entrega de los premios Gallegos del Año, que este año congregó en el Palacio de Congresos de Santiago a más de 2.000 personas entre miembros de la sociedad  civil y representantes de todas las instituciones del Estado. Una muestra más del éxito de este encuentro que es el más importante de cuantos organiza una empresa privada en Galicia.

El presidente gallego inició su intervención con una definición de economía de Paul Samuelson y William Nordhaus que dice que “economía es el estudio de la manera que las sociedades utilizan los recursos escasos” para, a continuación, pasar revista a los numerosos problemas provocados por la crisis financiera que provoca un cambio en la actuación política asegurando que “as medidas económicas fracasarán se non se acompañan con cambios sociais, e cunha responsable adaptación do comportamento político”, e insistió en que “Galicia pode e debe figurar entre os territorios capaces de adaptarse a un mundo que xa non é como o de antes. Xa o fixo noutras encrucilladas históricas, e está preparada para facelo agora” y lanzó un mensaje de cierto optimismo del que hizo partícipes a esta casa: “Os responsables e profesionais do Grupo Correo Gallego auscultan todos os días o noso país e saben que nel hai problemas, pero tamén hai respostas alentadoras aos retos que presentan estes tempos”.

Feijóo se refirió a todos los galardonados, a los que felicitó,  y en especial a la premiada, María Emilia Casas,  de la que aseguró que “ten sabido levar con dignidade un cargo sometido a todas as tormentas. O Tribunal Constitucional atravesou o cabo de Hornos da nosa política, tendo que dirimir cuestións complexas que atinxen ao mesmo miolo da nosa democracia. Con independencia das súas sentencias, o seu valor como sentinela da Carta Magna é innegable. Nese valor ten moito que ver a premiada. Merece por iso o noso recoñecemento”.

Finalizó diciendo que “malia todos os atrancos, somos un país en marcha que non queremos desperdiciar o feito até o de agora. A Galicia autogobernada é produto dunha milagre democrática que a todos nos toca perpetuar”

28 oct 2011 / 00:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito