Aitor Bouza ya es líder del PSOE compostelano: “Ao carón da xente, teremos de novo a Alcaldía”

Avanza que no le dará un “cheque en branco” al bipartito para los presupuestos 

 Formoso advierte de que el partido “vai ser moi esixente con esta executiva porque Galicia o demanda” 

El líder de los socialistas compostelanos, Aitor Boiza (centro), rodeado de los miembros de su ejecutiva

El líder de los socialistas compostelanos, Aitor Boiza (centro), rodeado de los miembros de su ejecutiva / Jesús Prieto

Arropado por decenas de militantes y amigos, el socialista Aitor Bouza fue proclamado este sábado secretario xeral del PSOE compostelano al encabezar la única candidatura que se presentó para dirigir el comité local, y que comparte con la exconcejala Marta Álvarez-Santullano, como número dos; y el actual delegado del Gobierno, Pedro Blanco. Tras la asamblea celebrada en la Casa do Pobo, el nuevo líder de los socialistas compostelanos contó en su presentación con el respaldo del secretario xeral del PSdeG, Valentín González Formoso; el de la provincia, Bernardo Fernández; y el candidato del PSdeG a la presidencia de la Xunta, José Ramón Gómez Besteiro, así como el del exalcalde y senador Xosé Sánchez Bugallo

Por orden de intervención, Bernardo Fernández quiso destacar la “capacidade de sacrificio e loita” de Bouza, al tiempo que señaló que se trata de una persona que “transmite ilusión e enerxía”. Remarcó la importancia de la “lealdade” en el seno de la organización socialista, y a la vez aseguró que el socialista “é o partido que mellor representa esta cidade”. Fernández apuntó que “non hai maior garantía de éxito que o feito de confluir nunha mesma persoa todas as virtudes que ten Aitor Bouza”.Con esto, subrayó que el papel del PSOE en la oposición estará encaminado a “mellorar a calidad de vida das persoas”, aunque también quiso compartir que “o futuro de Santiago comeza hoxe”.

Por su parte, el secretario xeral de los socialistas gallegos, Valentín González Formoso, trasladó al nuevo líder local “todo o apoio” de la organización política, a la vez que le recordó “a trascendencia que ten todo o que fai o PSOE da capital de Galicia”. Con esto, declaró que el Partido Socialista “ten a responsabilidade de dotar Santiago dun alcalde á altura, porque Galicia non pode dubidar de Compostela”. Formoso también destacó que Bouza “é unha persoa de unión nun proxecto arriscado de agrupación, pero ten a capacidad de unir e de construir”. El líder de los socialistas gallegos culminó su intervención subrayando que “o partido vai ser moi esixente con esta executiva local porque Galicia o demanda”

José Ramón Gómez Besteiro también recordó que en torno a Santiago “pivota toda Galicia”, al tiempo que animó a “aproveitar todo o que pode ofrecer unha cidade como esta”, sin olvidarse, dijo, de que la nueva responsabilidad de Bouza exige “estar á altura das circunstancias”.

Aitor Bouza presentó su nueva ejecutiva, de la que tan solo forma parte un concejal del PSdeG, Gonzalo Muíños, y como miembro nato en su calidad de portavoz municipal. La lista la completan Laura Requejo González, Rosa Arcos Caamaño, Isabel Gómez Cambón, Isaac Buergo Almirón, Begoña Rodríguez Rodríguez, Francisco Javier Cardama Santiago, Antonio Llovo Guillán, Gabriel Rama Rodríguez, Pedro Blanco Lobeiras y Jesús Peón Otero.

“Queremos construír un novo proxecto da man da veciñanza”, dijo Aitor Bouza, que animó a los compostelanos a “sumarse e colaborar nun proxecto aberto”. Con respecto a la hoja de ruta inmediata, manifestó la “disposición absoluta dos socialistas a negociar co goberno local os próximos orzamentos municipais pero sen dar un cheque en branco”. Así, advirtió al bipartito del BNG y Compostela Aberta de que “non imos apoiar uns orzamentos que non defendan os intereses da veciñanza”. 

También manifestó su intención de “ser parte da solución para resolver os grandes temas da cidade e non parte do problema”, al tiempo que reprochó la actitud de “bloqueo” de la oposición durante el último mandato de Xosé Sánchez Bugallo, para quien solo tuvo palabras de gratitud y reconocimiento. “Estou convencido de que, despois de todo ese gran traballo e de estar catro anos ao carón da xente volveremos a ostentar a alcaldía desta gran cidade que é Santiago de Compostela”, remarcó.

En su primer discurso tampoco faltaron los reproches al Partido Popular, al que censuró por haber criticado las inundaciones “históricas” de la capital apenas en el momento en que se producían, cuando fue algo excepcional que atribuyó al “cambio climático”. De hecho, dijo que le recordaba a la imagen de Feijóo “impoluto e con zapatos castellanos” cuando se hizo una foto con una manguera en los incendios de 2016. “Non todo vale en política”, finalizó.