El nacionalista Luis Pérez se comprometió a gobernar en Ribeira “coas portas abertas”

El nuevo regidor dijo que la acción de su ejecutivo “desenvolverá todo o potencial deste concello”

El nacionalista Luis Pérez se comprometió a gobernar en Ribeira “coas portas abertas”

El nacionalista Luis Pérez se comprometió a gobernar en Ribeira “coas portas abertas” / suso souto

El nacionalista Luis Pérez se convirtió ayer en el nuevo alcalde de Ribeira tras ser investido con el apoyo de los independientes del PBBI y del PSOE, con los que gobernará en un tripartito. Tras alzar el bastón de mando, Pérez dijo que “comeza un tempo novo” que afronta “con responsabilidade á fronte dun goberno baseado nunha maioría ampla”. “A política local é un reto apaixonante que esixe escoitar os veciños e cumprir coa palabra dada”, añadió. En este sentido, se comprometió a gobernar “con diálogo, man tendida e participación social”. “O noso será un goberno de portas abertas”, indicó Pérez, quien también expresó su firme compromiso “coa igualdade, coa diversidade, para todas aquelas persoas que pertencemos a algunha minoría”.

El nuevo regidor (que al igual que los demás ediles del BNG prometió su cargo sosteniendo el libro Sempre en Galiza de Castelao y un clavel rojo, y por imperativo legal) aseguró que ejercerá el cargo “con humildade, honradez e entrega”.

Asimismo, dijo que la acción de su gobierno “desenvolverá todo o potencial desde o concello” y que “será necesario ser áxiles e precisos na xesión”. Luiz Pérez aseguró también que “asumo o compromiso de ter unha Ribeira ben coidada, con máis zonas verdes e máis sustentable”, así como a “dinamizar as rúas para darlle vida ó comercio”, a acelerar la construcción del nuevo polígono industrial y a gobernar “coas persoas no centro da acción de goberno”.