#CostaDaMorteEnFamilia
Campaña para incentivar as visitas turísticas de familias no outono-inverno á Costa da Morte
Desestacionalizar o turismo, incentivar e fomentar as visitas de grupos e familias nas fins de semana e pontes festivas durante os meses de outono e inverno é o obxectivo da campaña #CostaDaMorteEnFamilia, promovida polo ente xestor do xeodestino (CMAT).
A iniciativa comezou esta fin de semana coa chegada da familia da blogueira @uxiaviaxeiragarcia, que conta con máis de 17.000 seguidores nas súas redes sociais, e que dará a coñecer nas súas canles os momentos máis destacados da súa experiencia no territorio. Visitaron A Laracha, Coristanco, Vimianzo, Camariñas, Malpica e Mazaricos, da man de Costa da Morte Asociación Turística (CMAT), que preparou o circuíto en coordinación cos técnicos locais.
O presidente de CMAT, Manuel Muíño, asegura que a campaña “é un proxecto iniciado hai anos e con moi bos resultados, que pretende atraer o turismo familiar de proximidade ao noso territorio, á marxe do verán”. Destaca que o xeodestino dispón “dunha oferta turística diversificada, de calidade e sostible”.
- El Correo Gallego - Diario de la capital de Galicia
- Adiós a los cajeros automáticos en España: así sacaremos dinero a partir de ahora
- Adiós a la campana extractora: el nuevo producto de Ikea que deja tu cocina libre de humos
- Cierra un nuevo local en la 'milla de oro' de Santiago y ya se alquila por 3.500 euros al mes
- El alimento que debes comer por las noches para perder peso sin esfuerzo
- El Obradoiro se despide de la élite: el futuro de Mocho Fernández, Eduardo Pascual y los jugadores, en el aire
- Estas son las tres enfermedades que el kiwi ayuda a combatir
- Sar: barrio rico, barrio pobre