El PSdeG quiere impulsar la propuesta de rehabilitación de la Casa da Xuventude

Se calcula que el proyecto requeriría más un millón y medio de euros de financiación

Rosón afirma que esta es la única manera de conseguir financiación

Mercedes Rosón diante da Casa da Xuventude

Mercedes Rosón diante da Casa da Xuventude / FOTO Cedida

Xosé Aldámiz

Mercedes Rosón, concejala socialista, anunció que el PSdeG llevará a pleno una proposición para la rehabilitación da Casa da Xuventude a través de un convenio con la Deputación de A Coruña. “Un acordo polo que se rehabilitará a casa da xuventude, conservando o 80% dos usos municipais, cun auditorio ao servizo da cidadanía e todo un andar a disposición das veciñas e veciños da zona histórica”, declaró Rosón. Esta edificación poseería un espacio de coworking para las nuevas tecnologías y una segunda planta utilizada para la prestación de servicios a la ciudadanía por parte del Concello. “Esta é a única maneira de obter a financiación. A Deputación contará cun espazo de oficinas na planta baixa, e o feito de manter certa actividade administrativa na zona histórica pode supor tamén un revulsivo para a zona”, aseguró la concejala.

Este proyecto de rehabilitación supondría un coste de un millón y medio de euros. El gobierno anterior ya intentó promover un plan similar con la institución provincial para que asumiese el 74% de la financiación durante 25 años de cesión y mantenimiento del edificio.

“É unha subvención de un millón de euros o que está en xogo, e non estamos dispostas a que perdela polas leas internas do bipartito”. Mercedes Rosón criticó la falta de interés de la administración actual en la renovación. “Hai quen quere tirar a Casa da Xuventude e quen está esperando que caia”. La política socialista encuadró sus duras palabras alrededor de la alcaldesa Goretti Sanmartín afirmando que durante su campaña “a ía a tirar para facer un galpón”, y que ahora estaba “esperando de brazos cruzados mentres sigue deteriorándose”.

La concejala también destacó la relevancia de la oposición. “O grupo municipal socialista é imprescindible para chegar a calquera tipo de acordo”.