Alfonso Rueda: “O triunfo do PP en Galicia prepara o cambio en en España nas eleccións xerais”

El presidente de la Xunta y líder ‘popular’ gallego, valora el apoyo dado a su partido en clave nacional para el pulso Feijoo-Sánchez

El presidente de la Xunta y líder del PP gallego, Alfonso Rueda / efe

El presidente de la Xunta y líder del PP gallego, Alfonso Rueda / efe / XABIER SANMARTÍN

Si el líder del PSdeG-PSOE, Valentín González Formoso apareció ayer a las 23.42 h. para valorar la jornada electoral, el presidente de la Xunta y número uno del PP gallego, Alfonso Rueda, lo hizo a las a 00.10 h. con un discurso que abrió con lo que llama su primera conclusión.

“O PP é claramente o partido gañador destas eleccións municipais, aínda que hai partidos que xa dan por feito pactos, si ben están por debaixo do PP xa que ningún deles ten estes datos por moitos cálculos que fagan: case un 39 % do voto,1.765 concelleiros, sendo o partidos máis votados en 191 concellos, entre eles en cinco das sete maiores cidades galegas, case en dous de cada tres concellos hai unha candidata ou candidato do PP que gaña”, señaló con la secretaria general del PPdeG, Paula Prado, situada a su derecha..

“A segunda conclusión é que o PPdeG está claramente en alza respecto os resultados das últimas eleccións municipais. Somos claramente a forza que máis medra en Galicia. Aprendemos as leccións de hai catro anos en moitos concellos, aprendemos dos erros, corriximos eses erros e afondamos nos acertos de entón e, con humildade, iso levounos ata os resultados de agora”.

Y añadió en su triunfalista discurso de medianoche: “Hai grandes posibilidades de conseguir as deputacións de Pontevedra e de Lugo... Este cambio apostando pola estabilidade prepara tamén o cambio que está un pouco máis preto en España cando sexas as eleccións xerais” .

Antes, Rueda recordaba desde su cuenta personal en Twitter que tal día como ayer en 2009, votaba acompañado de sus dos hijas, que ayer ejercieron ese mismo derecho ciudadano por primera vez: “Mesma cidade e mesmo colexio”, detalló.

Y lo hicieron en una ciudad, Pontevedra, donde les acompañaron el candidato popular a la alcaldía, Rafa Domínguez, y la diputada Ana Pastor en una jornada... con el mismo resultado en la pugna por la alcaldía, triundo de Miguel Anxo Fernández Lores (BNG). Veremos que sucede cuando el candidato examinado sea el mismo Rueda en las próximas elecciones autonómicas. Entonces sus hijas tendrán claro el voto, queda ver que harán el resto de los 2,2 millones de personas con derecho a opinar en las urnas que decidirán quien preside el próximo Gobierno en San Caetano.