Síguenos en redes sociales:

Verea “non renuncia” á conexión do tren con Lavacolla e creará unha estación de mercadorías na Sionlla

Súmase á aposta pola xestión integral da auga porque “é unha débeda pendente coa veciñanza”

Verea “non renuncia” á conexión do tren con Lavacolla e creará unha estación de mercadorías na SionllaECG

O candidato do Partido Popular (PP) á Alcaldía de Santiago, Borja Verea, aproveitou na mañá de onte o encontro para a sinatura da nova folla de ruta co Foro Cívico, na que participaron as catro formacións actualmente representadas no Pleno, para incidir en que Santiago non pode renunciar á conexión ferroviaria co aeroporto Rosalía de Castro-Lavacolla, incluído xa no Plan Xeral de 1989, e para o que hai reservado un espazo de 73.000 m2 porque isto permitiría “consolidar a industria existente na cidade”.

Seguindo coa cuestión ferroviaria, o candidato popular fixo tamén o anuncio de que se gaña as eleccións creará unha estación de mercadorías no polígono da Sionlla, e pide ao goberno central que realice un estudo da súa viabilidade.

Neste mesmo encontro, coas asociacións, institucións e colexios profesionais composteláns, Borja Verea explicou as súas propostas para o aparcamento do CHUS (Complexo Hospitalario Universitario de Santiago), a vivenda, o ciclo da auga, o turismo, a concesión de licenzas e a creación da oficina ‘SantiagoInviste’.

Ao respecto disto último, o candidato popular afirma que permitiría captar investimentos para crear emprego e negocio.

Canto ao aparcamento do Hospital Clínico, Verea propón unha solución integral para crear 2.000 prazas de estacionamento repartidas en catro pisos, aproveitando a pendente do terreo, nunha superficie total de 46.000 m2, o que permitiría eliminar o aparcamento en superficie e crear unha área peonil.

As solucións do candidato do PP á Alcaldía pasan tamén pola creación dun bono vivenda para mobilizar os edificios baleiros mediante incentivos aos propietarios, ademais de permitir a habilitación de vivendas en baixos comerciais e a flexibilización do plan especial e da normativa do casco histórico.

Te puede interesar:

Canto á xestión do ciclo da auga, Verea considera que esta debe ser “integral” xa que é “unha débeda pendente coa veciñanza”. “Esta xestión quedou paralizada, a pesar de todas as prórrogas que tivo o actual contrato de abastecemento de auga, polo que empezarei a traballar para atopar unha solución que garanta este servizo público, cun modelo eficiente que renove e mellore a rede de saneamento e abastecemento, levándoa a zonas como o rural, onde aínda non existe”, explicou.

Verea tamén promete axilizar a concesión de licenzas e facer unha xestión e promoción de turismo de calidade, con “valor engadido”.

Pulsa para ver más contenido para ti