Formoso augura un apoyo mayoritario a Ángel Leis en Negreira porque “pelexa pola súa vila”

Señaló que el actual regidor es un político de consenso, próximo, que sabe empatizar y que “une Negreira como poucos”

Ángel Leis y Formoso, en el acto de ayer en Negreira

Ángel Leis y Formoso, en el acto de ayer en Negreira / Redacción

Redacción

El secretario xeral del PSdeG, Valentín González Formoso (junto al provincial, Bernardo Fernández), arropó la presentación de la candidatura del socialista Ángel Leis para revalidar la alcaldía de Negreira. Y lo hizo destacando que es un aspirante que “pelexa pola súa vila” ante el resto de las instituciones, augurando un respaldo mayoritario.

Candidatura do PSdeG de Negreira ás municipais, arroupada polo secretario xeral Valentín González Formoso

Candidatura do PSdeG de Negreira ás municipais, arroupada polo secretario xeral Valentín González Formoso / PSdeG

"Repasando o mandato municipal, creo que podemos ter a conciencia tranquila: o novo PXOM e outros proxectos moi importantes para Negreira están encamiñados", afirmó Manuel Ángel Leis Méndez, acalde y candidato socialista, en su intervención.

Asistieron al acto el secretario xeral del PSdeG, Valentín González Formoso; el secretario xeral provincial, Bernardo Fernández; el senador Manuel Mirás; la diputada autonómica Noa Díaz, y el diputado provincial y coordinador comarcal socialista, Antonio Leira.

El alcalde y candidato del PSdeG a las municipales en Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez durante su intervención

El alcalde y candidato del PSdeG a las municipales en Negreira, Manuel Ángel Leis Míguez durante su intervención / PSdeG

También estuvieron presentes los alcaldes de Ames, Blas García; Brión, Pablo Lago; Oroso, Luis Rey; Boiro, José Ramón Romero, y Vimianzo, Monica Rodríguez, además de los candidatos socialistas a las alcaldías de Val do Dubra, Luis Diego Díaz; A Baña, José Antonio Pereira, y Santa Comba, Alberto Romar, entre otros cargos provinciales del partido.

Ante un concurrido auditorio Afonso Eanes, Formoso señaló que el actual regidor es un político de consenso, próximo, que sabe empatizar y que “une Negreira como poucos”. También aplaudió el “intenso traballo” desarrollado estos 4 años para darle “visibilidade” al tejido económico y comercial, al tiempo que “soubo dinamizar”, el tejido asociativo y cultural. A su vez, Leis afirmó que “botando a vista atrás e repasando o mandato, creo que podemos ter a conciencia tranquila: o novo PXOM e outros proxectos moi importantes para Negreira están encamiñados”, defendiendo su propuesta de gobierno como “a mellor e máis seria”. Y calificó de “honra e responsabilidade” poder revalidar el cargo.