Ames y Educación se repartirán las obras y mejoras en servicios del colegio de Barouta

La Xunta se encargará de reparar las filtraciones de la cubierta

El Concello eliminará las escorrentías en el exterior

Las deficiencias habían movilizado a la ANPA este año

Gustavo Nieto, por la derecha, con Blas García, Manuel Villar, Oliva Agra y personal ayer en Barouta

Gustavo Nieto, por la derecha, con Blas García, Manuel Villar, Oliva Agra y personal ayer en Barouta / Concello de Ames

La deficiencias en la cubierta del CEIP de Barouta, servicios y escorrentías han propiciado la alianza del Concello de Ames y la Consellería de Educación para trabajar conjuntamente y acabar con ellas. Así, el alcalde, Blas García, se reunía con el secretario xeral técnico del departamento autonómico, Manuel Vila López, en las instalacions educativas de Ortoño para abordar los problemas estructurales y de mantenimiento en un centro abierto hace más de 30 años.

“Na actualidade o centro escolar presenta filtracións na cuberta e no illamento dos ventanais que dificultan o mantemento de todo o edificio. Por outra banda os servizos seguen igual que cando se inaugurou o centro, polo que só están preparados para as necesidades de nenos en idade de cursar a educación primaria”, aportaba el mandatario local.

De esta forma, García y Vila llegaron al acuerdo de que será el ente autonómico el encargado de solucionar dichas deficiencias en servicios y las estrutucturales en el tejado, mientras que la administración local correrá con las reparaciones exteriores, sobre todo las referidas a la corrección de escorrentías de agua por el desnivel del terreno: “Este é un gran inicio para a posta a punto que necesita o centro. O Concello de Ames comprométese tamén a cumprir coa súa parte a arranxar a parte exterior do colexio”.

A su vez, el secretario xeral técnico da Consellería de Educación hizo hincapié en el compromiso de la Xunta con las instalaciones educativas del Concello de Ames “con catro actuacións este verán por importe de case 3,5 millóns de euros, incluíndo unha instalación fotovoltaica no IES do Milladoiro e a ampliación do colexio Agro do Muíño”. “Ademais, estamos ultimando a construción do novo colexio do Milladoiro, cun investimento de 9,7 millóns, tan pronto como o Concello nos poña a disposición os terreos”, subrayaba.

Se trata, pues del segundo acuerdo, junto al anteriormente formalizado con la Dirección Xeral de Defensa do Monte para la limpieza de 30 hectáreas de franjas secundarias y 30 kilómetros de vías, a lo que el Concello de Ames llega con el organismo autonómico en menos de una semana, un hecho que pone de manifiesto la “sintonía existente”, según el Concello, entre ambas administraciones, y la “capacidade de chegar a acordos” del goberno municipal: “Mentres sexa beneficioso para Ames chegaremos a acordos con calquera administración ou grupo político”, afirma Blas para finalizar: “o futuro de Ames está por enriba de calquera conflito partidista”.