Verea promete un nuevo ambulatorio en O Castiñeiriño para dar servicio a 7.000 vecinos

En un encuentro con empresarios, apostó por una urbe “creativa, intelixente e que sexa capital da innovación e tecnoloxía”

Borja Verea estuvo arropado por Francisco Conde, Pedro Puy y sus compañeros de lista

Borja Verea estuvo arropado por Francisco Conde, Pedro Puy y sus compañeros de lista / Antonio Hernández

El candidato del PPdeG a la Alcaldía de Santiago, Borja Verea, promete la construcción de un nuevo ambulatorio en la rúa Isidro Parga Pondal que ofrezca servicio a 7.000 vecinos del barrio de O Castiñeiriño. Lo anunció en un desayuno con unos trescientos empresarios de la capital gallega, en el que estuvo arropado por el vicepresidente primero de la Xunta y conselleiro de Economía, Francisco Conde; y el portavoz parlamentario del PPdeG, Pedro Puy. El cabeza de la lista popular a los comicios municipiales señaló que este nuevo centro de salud contará con seis consultas médicas, otras seis de enfermería y una de pediatría, un proyecto que, según declaró, ya tendría pactado con la Consellería de Sanidade para su inmediata puesta en marcha. 

En un clima puramente electoral, el alcaldable del PPdeG señaló que su objetivo es “poñer a Santiago no lugar que merece, competindo coas principais capitais do mundo con ambición e solvencia”, al tiempo que aseguró que Compostela “necesita superar o seu complexo de capital de Galicia á hora de defender o noso”. “Somos a capital emocional do país e somos o centro territorial e vertebrador de toda Galicia”, sostuvo. 

Con esto, recordó que ante los comicios municipales “temos dúas opcións: un tripartito de perdedores ou un equipo que quere levar Compostela ao futuro”, el referencia a la del PP. Verea quiere situar la ciudad “na vangarda” y también “recuperar a vocación cosmopolita, que permita dialogar cos axentes internacionais”. También apuesta por una urbe “creativa, intelixente e que sexa capital da innovación e tecnoloxía”. 

“Ninguén definiría hoxe Santiago como unha cidade industrial, senón de funcionarios e turistas: temos que cambiar este relato”, remarcó Borja Verea, antes de apuntar que para conseguirlo “temos todos os ingredientes: a centralidade e a conectividade e axentes económicos públicos e privados de grande importancia”. En este sentido, afirmó que “se está xerando unha semente de ciencia, pero hai que dar un paso cara á creacción e a innovación”. 

Para conseguirlo el candidato del Partido Popular se comprometió a impulsar Santiago Inviste, que supondría un “recurso financieiro engadido, que abre a posibilidade de que os actores que chegan de fóra teñan esa vía de financiamento”. 

También el vicepresidente Francisco Conde destacó la importancia de la financiación para “poder emprender”, al tiempo que remarcó la necesidad de suelo industrial “para que as empresas acometan os seus proxectos”. Apuesta por “unha transformación na que o talento e o coñecemento teñen que ir da man coas capacidades desde o punto de vista industrial”. Conde concluyó que “Compostela ten que impulsar a innovación, a investigación e sobre todo o compoñente industrial”.