Las ANPA rechazan el traslado del concilia Xuño Lúdico de Milladoiro a Ventín en la mayor urbe maiana

El Ayuntamiento afirma que ya va a aplicar el cambio que reclaman los progenitores para los chavales salvo desde la jornada 24 a la 28

Los padres afirman que no cuentan con transporte y que no se consultó al consello de un centro de Primaria que no está adaptado a Infantil

Imagen de archivo de usuarios de Ames participantes en un anterior Xuño Lúdico

Imagen de archivo de usuarios de Ames participantes en un anterior Xuño Lúdico / Concello

Las Asociacións de Nais e Pais de Ames (de los CEIP A Maía, Agro do Muíño, CEP de Ventín, EEI Milladoiro, guardería A Madalena e IES de Ames) vuelven a echar en cara al Concello que “desprecie as necesidades das familias usuarias” del concilia Xuño Lúdico a desarrollar en la mayor urbe maiana. Y es que los progenitores critican que se cambie la tradicional sede en la escuela infantil EEI de Milladoiro al colegio de Ventín entre el 24 y 28 de junio.

El Concello de Ames, por su parte asegura que lleva manifestando “dende fai tempo a necesidade de modificar a ubicación das Escolas de Verán ao CEIP de Ventín debido ás altas temperaturas que se acadan na EEI Milladoiro. Diante do rexeitamento desta proposta, o Concello de Ames manterá as Escolas de Verán na EEI Milladoiro a excepción de cinco días”.

Desplazamientos y tramitación

Los padres, al hilo, lamentan que no se tuviera en cuenta que dicha modificación “obriga ás familias a desprazarse fóra da localidade sen contar con transporte”, pero también exponen su preocupación “porque as instalacións non estean adaptadas poara o alumnado de Infantil”, al tratarse de un centro de Primaria. Opinan, asimismo, que “este caso ademais é especialmente grave, xa que nin sequera se seguiron os trámites previos formais” debido a que “a día de hoxe nin se consultou nin conta coa autorización do consello escolar do centro de destino”. Acaban exigiendo que la administración “escoite a voz das familias”.

Suscríbete para seguir leyendo