Investigadores do IDIS lideran unha rede de datos materno-infantis con 18 hospitais

A través deste acordo marco crearase o banco de información máis grande de España

Fachada del Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago

Fachada del Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago / ECG

Redacción

A Rede de Saúde Materno Infantil e do Desenvolvemento (SAMID) do programa de Redes de Investigación Cooperativa Orientadas a Resultados en Saúde (RICORS) vén de asinar un acordo marco con 18 hospitais españois, unha rede que se vai coordinar dende Galicia da man dos doutores María Luz Couce e Antonio Rodríguez, investigadores do Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago (IDIS). Un traballo que vai permitir compartir datos, imaxes e mostras entre os centros hospitalarios integrantes da rede.

Esta nova rede, explican dende SAMID-RICORS, “permitirá generar el banco de información más grande de España, esto facilitará la realización de ensayos clínicos a gran escala, estudios basados en la innovación, como big data e inteligencia artificial, y contribuirá al liderazgo en este campo en el ámbito europeo”.

“La investigación en gestantes, niños y bebés representa un reto importante para la ciencia” din dende SAMID-RICORS, “las exigencias de seguridad y los criterios de los estudios son especialmente estrictos, lo que en muchas ocasiones se traduce en un obstáculo para obtener nuevos resultados de evidencia científica que permitan realizar avances y ofrecer soluciones que mejoren la práctica clínica “. “A pesar de que estas redes de cooperación llevan existiendo algunos años, esta situación podrá dar un salto adelante importante gracias a la renovación e innovación que aportará esta nueva red”, destacan.

Este consorcio materno-infantil está constituído por un total de 20 grupos de investigación e 27 grupos clínicos asociados, o que supón a participación de máis de 300 investigadores.